Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Takk for hyggelig velkomst!:-) Dette er koselig!! Så gøy at jeg ikke er alene;-) Jeg har termin ca 14 Februar:-) Noen som merker noe til sporene sine?:-)
Gratulerer så mye med spire i magen. Jeg venter nr 2 12. feb. Hittil har jeg hatt ømme pupper, blir fort kvalm hvis jeg ikke spiser regelmessig, stikkinger nederst i magen og rygg
Gratulerer så mye med spire;) Da er vi flere 1. gangere her;;) Foreløpig har jeg ømme pupper(men det fikk jeg etter en uke), uvel og stråling ned i lysk..
Det er så rart å tenke på det som skjer inni magen.. Det er jo helt fantastisk!:-) Jeg kjenner kun litt stikkninger ved eggstokker, pluss en del do gåing;-) Jeg håper jeg slipper kvalme:-p
Første gang her også! :) Har termin 1.februar:) Har veeelig ømme pupper, magen er "hard" og litt større, litt kvalme men fordetom en ekstrem matlyst, endel kviser også må jeg på do hele tiden! Mange symptomer altså;)
gratulerer alle sammen!;)
Jeg har termin 8 februar foreløpig, mulig den endres når jeg skal til legen da.
Har ømme pupper, blir fort sliten, og en del "mensen smerter" og litt stikkinger i magen. Ingen kvalme enda =)
Blir spennende å følge dere alle sammen! :)
Godt å høre at vi er flere som er gravide for første gang. For jeg karakteriserer meg som førstegangs selv etter en sa i slutten av januar. Nå går jeg bare og håper og tror at dette skal gå bra.
Av symptomer er det ikke veldig mange, men hatt litt "mens smerter" men det kan jeg leve med! Og om det er fordi jeg testet positivt i går eller om det stemmer så har jeg vært små kvalm i hele dag.