Gravid for første gang, termin i februar:-)

Anin

Elsker forumet
Himmelbarn
Er det flere som har termin i februar? Jeg fikk positiv graviditets test igår:-) Dette blir spennende!!:-)

Gratulerer med positiv test!! Velkommen hit til oss =)

Spennende med første svangerskap! Jeg venter nr 2, har termin 7. februar :)

Gratulerer så mye :D

Spennende å være førstegangs, du har mye å se frem til :)

Dette blir nr. 2 og jeg har termin 12. februar :)

Velkommen til oss

Venter nr. 2 her, men er like spent på ett nytt svangerskap som sist

Takk for hyggelig velkomst!:-) Dette er koselig!! Så gøy at jeg ikke er alene;-) Jeg har termin ca 14 Februar:-) Noen som merker noe til sporene sine?:-)

spirene, skulle det stå:-)

Gratulerer så mye med spire i magen. Jeg venter nr 2 12. feb. Hittil har jeg hatt ømme pupper, blir fort kvalm hvis jeg ikke spiser regelmessig, stikkinger nederst i magen og rygg

Gratulerer så masse med positiv test:)

Jeg regner med at jeg har termin i februar, fikk positiv test på fredag:) Skal ringe legen på mandag og få skjekket noe mer :)

Gratulerer så mye med spire;) Da er vi flere 1. gangere her;;) Foreløpig har jeg ømme pupper(men det fikk jeg etter en uke), uvel og stråling ned i lysk..

Gratulerer med første svangerskap 
 Min lille spire gir meg kvalme, stikkinger og ømme bryster (men ikke så ømme som i tidligere svangerskap enda)

Det er så rart å tenke på det som skjer inni magen.. Det er jo helt fantastisk!:-) Jeg kjenner kun litt stikkninger ved eggstokker, pluss en del do gåing;-) Jeg håper jeg slipper kvalme:-p

Første gang her også! :) Har termin 1.februar:) Har veeelig ømme pupper, magen er "hard" og litt større, litt kvalme men fordetom en ekstrem matlyst, endel kviser også må jeg på do hele tiden! Mange symptomer altså;)

gratulerer alle sammen!;)
Jeg har termin 8 februar foreløpig, mulig den endres når jeg skal til legen da.
Har ømme pupper, blir fort sliten, og en del "mensen smerter" og litt stikkinger i magen. Ingen kvalme enda =)
Blir spennende å følge dere alle sammen! :)

gratulerer så mye! Det er et like stort mirakel hver eneste gang det her.. Tenk at det går an å lage mennesker...

Godt å høre at vi er flere som er gravide for første gang. For jeg karakteriserer meg som førstegangs selv etter en sa i slutten av januar. Nå går jeg bare og håper og tror at dette skal gå bra. 
emoticon
Av symptomer er det ikke veldig mange, men hatt litt "mens smerter" men det kan jeg leve med! Og om det er fordi jeg testet positivt i går eller om det stemmer så har jeg vært små kvalm i hele dag.

Gratulerer så masse :)
termin 7 februar her!

veldig trøtt og fryser :) ellers i fin form

Back
Topp