Gravid fe ~Skulptur~

Skogs Alven

Glad i forumet
Nå er det lenge siden jeg har lagt ut bilder av skulpturene mine her!
[:)]

for en tid tilbake siden ble jeg utfordret av ei her inne på bv i å lage en gravid skulptur! [:D]
Jeg husker bare ikke helt hvem der var [8D]

Her er resultatet!

~Felina~

hun er ca 13-14cm lang liggende.

Mest sansynligvis kommer jeg ikke til å legge henne ut for salg, men spare frøkna til ustillingen min til jul.

Jeg skulle akkurat til å høre hva du skulle ha for henne!

ORIGINAL: MiaC

Du er så flink! Kjempenydelig!
[:D]

Så flott hun var!! [:)]

ORIGINAL: Ciceline

De skulpturene dine er utrolig vakkre[:)]

Hihi, det er mulig det var meg som etterlyste en gravid en, og så en litt tjukk med cellulitter. [8D][:D]

Hun var helt nydelig! Har du utstillinger da?

Tusen takk alle sammen! *neie pent*
Dere er alltid så søte [:D]

ORIGINAL: lindaen

Jeg skulle akkurat til å høre hva du skulle ha for henne!

Hihi! Om det dukker opp noen som virkelig ville hatt henne skal jeg ikke sloss med sjebnen [;)]
Det er ei i usa som kunne tenke seg ho, og kunne by 4000 NOK, men ho venter å ser ann økonomien.
Egentlig vil jeg helst selge til norge siden er er litt risikofyllt å sende til andre land. [&:]
Skulpturene tåler jo ikke vill herjing, og de postfolka kan være litt nevermind.

ORIGINAL: tullmusa

Hihi, det er mulig det var meg som etterlyste en gravid en, og så en litt tjukk med cellulitter. [8D][:D]

Hun var helt nydelig! Har du utstillinger da?

Jaa! Det var jo deg! [:D]
Jeg tok deg på ordet jeg, hihi! Jeg har faktisk en god og lubben cellulitt-fe i tankene også [;)]
tror det kan bli kjempe søtt!

Jeg har ikke hatt mer en en utstilling tidligere i Norge, men jeg har deltatt på flere utstillinger og konkurranser i statene.
Men da må jeg sende med skulpturen(ene), og det blir myye styr [;)] Det er godt jeg kjenner mange der nede som kan assistere når det trengs! [:D]

Jeg driver å leter etter et passende lokale til en vinterutstilling, Kanskje i gamlebyen (Fredrikstad). Der er det så koselig!

OJ gud så fin den var, du er så flink [:)]

oi, hun var kjempefin [:D] du er jammen flink! [:)]
kan jeg spørre hvor lang tid du bruker på en sånn skulptur? ser jo veldig avansert ut, men de blir jo så detaljerte og fine [:D]

ORIGINAL: ~Nathalies mamma~

helt utrolig nydelig!

ORIGINAL: Skogs Alven
Jaa! Det var jo deg! [:D]
Jeg tok deg på ordet jeg, hihi! Jeg har faktisk en god og lubben cellulitt-fe i tankene også [;)]
tror det kan bli kjempe søtt!

Jeg har ikke hatt mer en en utstilling tidligere i Norge, men jeg har deltatt på flere utstillinger og konkurranser i statene.
Men da må jeg sende med skulpturen(ene), og det blir myye styr [;)] Det er godt jeg kjenner mange der nede som kan assistere når det trengs! [:D]

Jeg driver å leter etter et passende lokale til en vinterutstilling, Kanskje i gamlebyen (Fredrikstad). Der er det så koselig!

Åhh.. Skulle ønske jeg kunne dra å se på utstillingen din. Har så lyst å se figurene dine i "levende live". [:)]
Gleder meg til å se den nye feen din da! Du får henge i å lage så du får inn litt cash til oppussinga. [:D]

Takk så mye dere! *Smile* Det er så koselig å lese svarene deres! [:)]

ORIGINAL: *Thias*

oi, hun var kjempefin [:D] du er jammen flink! [:)]
kan jeg spørre hvor lang tid du bruker på en sånn skulptur? ser jo veldig avansert ut, men de blir jo så detaljerte og fine [:D]

Ja klart det! [:D] Jeg bruker alt fra 3 til 2 uker på en skulptur. Det varierer veeeldig. Felina over her brukte jeg til sammen ei uke på, men det kommer ann på hvor inspirert jeg er, hvor varmt det er i været (varmt vær gjør leira veldig myk og uformelig).
Det er like spennende hver gang jeg setter i gang med en ny skulptur [;)]

ORIGINAL: tullmusa

Åhh.. Skulle ønske jeg kunne dra å se på utstillingen din. Har så lyst å se figurene dine i "levende live". [:)]
Gleder meg til å se den nye feen din da! Du får henge i å lage så du får inn litt cash til oppussinga. [:D]

Åh jaaa! Om du hadde hatt mulighet hadde det vært utrolig koselig!! [:D]
Da kunne du hilst på både meg og skulpturene mine, hihi!

Jeg har 3 bestillinger jeg jobber med nå. en baby, havfrue og fe + en sigøyner heks jeg lager for en klesdesigner bedrift i canada.
Maaange prosjekter! Så får jeg ånden over meg og klarer å lage noen utenom alt dette, prøver jeg å spare de til utstilligen. [;)]
Selv om det er veldig fristende å selge de, for oppussingspenger trenger vi virkelig!!
Kanskje cellulitt feen kan bli med på utstilling! Jeg har jo god tid på meg. [:D]

Back
Topp