Gravid etter spontanabort. Utflod. Eggløsning eller gravid?

Bkno4326410

Andre møte med forumet
Hei
Jeg ble gravid uplanlagt. Dette ble vi veldig glad for men dessverre mistet vi i uke 5-6 i starten av mai. for en uke siden ble jeg veldig kvalm og hadde 0,5 I temperatur høyere enn vanlig. Så jeg hadde skikkelig magefølelse på at dette var eggløsning men fikk ikke testet meg. Dette var på kristi himmelsfarsdag.
Igår og idag merket jeg en litt rar følelse i puppene. Kjenner meg veldig trøtt og kjent på veldig hodepine idag. men idag så kom det en veldig tykk, slimete og gjennomsiktig utflod. Var veldig tykk og veldig slimete. Kunne dra det med to fingre.
på nettet står det at dette er eggløsningsslim. Men jeg håper jo dette er ennå et tegn på graviditet pga puppene er så rare akkurat som sist gang. Kjente puppene ble veldig rare og ømme en uke før positiv test.
Spontanaborten var veldig uproblematisk. Og sluttet raskt å blø.
 
Det høres ut som el-slim, ja. Gravid-utflod er tykk og hvit, og ikke strekkbar. Det enkleste er å ta en test.
 
Jeg har ofte noe som ligner EL-slim i lutealfasen, gjerne mellom ca. 4 og 11 dpo. Det skyldes visst ny bølge med østrogen som kommer etter EL. Det ligner på EL-slim, og kan bli opptil 20 cm langt (sorry hvis TMI :D), men er derimot mer seigt enn strekkbart. Også er det ikke helt blankt. Hvis jeg tar det mellom fingrene kan det ikke strekkes sånn som EL-slim kan, så for min del er det relativt lett å se forskjellen :)
 
Jeg har ofte noe som ligner EL-slim i lutealfasen, gjerne mellom ca. 4 og 11 dpo. Det skyldes visst ny bølge med østrogen som kommer etter EL. Det ligner på EL-slim, og kan bli opptil 20 cm langt (sorry hvis TMI :D), men er derimot mer seigt enn strekkbart. Også er det ikke helt blankt. Hvis jeg tar det mellom fingrene kan det ikke strekkes sånn som EL-slim kan, så for min del er det relativt lett å se forskjellen :)
Fikk positivt eggløsningstest nå, men usikker om det er forsent å ha samleie idag
 
Vi hadde samleie en dag forrige syklus. Tok EL-test etter samleiet, og den var VELDIG positiv. Og der sto jeg da med to streker to uker etterpå. Så plutselig kan det klaffe :)
 
Fikk positivt eggløsningstest nå, men usikker om det er forsent å ha samleie idag

Nei. Testen blir positiv 24-48 timer før eggløsning, så du har ikke faktisk el før testen blir negativ igjen. Så det er helt perfekt å ha sex nå.
 
Back
Topp