Gravid etter spiral

Lillevenn17

Gift med forumet
Himmelbarn
Desemberlykke 2018
Oktoberlykke2020❤
Hei dere!
Jeg håper jeg får bli med dere inn her, venter spent på å se om jeg får tr eller positiv test.

Er det noen av dere her som ble gravide etter å ha fjernet spiral? Hvor lang tid tok det før dere fikk tr tilbake, og hvor lang tid tok det før spiren satt?

Bli med, bli med! Jo flere jo bedre! Hvor mange dpo har du kommet til? Har aldri hatt spiral, så kan ikke svare deg på den biten. Har dog to p-pillebarn, så tipper spiral er hakket sikrere.

Tok ut spiral januar 2022, ble gravid i mars. Tror jeg bare hadde én blødning før jeg ble gravid den gang. Desverre var fosteret dødt på ultralyd i slutten av mai. Men gikk jo relativt fort da. Ble også gravid i januar i år, men på ultralyd i uke 7 så var det ikke annet enn fostersekk med vann... Måtte ha utskraping begge gangene fordi jeg ikke responderer på cytotec :confused005

Bli med, bli med! Jo flere jo bedre! Hvor mange dpo har du kommet til? Har aldri hatt spiral, så kan ikke svare deg på den biten. Har dog to p-pillebarn, så tipper spiral er hakket sikrere.
Er kanskje på 0dpo i dag? Denne syklusen har vært litt rar. Har hatt sykluser på 35, 30, 35, 31, 36, 32 siden oktober. I mai hadde jeg masse EL slim samtidig som appen mente at jeg hadde eggløsning (32 dagers syklusen). Nå er jeg på CD 24, og hadde veldig øm eggstokk på høyre side for noen dager siden og i går var nipplene utrolig sensitive. Hadde ingen symptomer da appen mente at det var eggløsning.

Men det skal sies, spiral ble tatt ut i dag, og hormonene er vel ikke helt ute før om noen dager. Så om et egg skulle blitt befruktet, så skal det vel mye til å få det til å klistre seg fast.

Tok ut spiral januar 2022, ble gravid i mars. Tror jeg bare hadde én blødning før jeg ble gravid den gang. Desverre var fosteret dødt på ultralyd i slutten av mai. Men gikk jo relativt fort da. Ble også gravid i januar i år, men på ultralyd i uke 7 så var det ikke annet enn fostersekk med vann... Måtte ha utskraping begge gangene fordi jeg ikke responderer på cytotec :confused005
Så leit å høre at de ikke sitter :( hvor langt er du nå?

Med første fjerna jeg spiralen i mars, begynte å prøve i juni og ble gravid i september samme år :)

Så leit å høre at de ikke sitter :( hvor langt er du nå?
Nå er jeg 4+0. Jeg hadde 3 spontanaborter før jeg fikk datteren min også, så er vel ikke helt uvanlig for meg. Håper det går denne gangen da! Har startet på albyl-e, så får vi se om det gjør noen forskjell :)

Nå er jeg 4+0. Jeg hadde 3 spontanaborter før jeg fikk datteren min også, så er vel ikke helt uvanlig for meg. Håper det går denne gangen da! Har startet på albyl-e, så får vi se om det gjør noen forskjell :)
Håper for deg:happy:

Jeg tok ut spiralen min 11. april. Tror det var rett rundt når jeg skulle hatt EL (8. april) men brukte kondom frem til mai. Hadde en liten blødning/spotting 22. april som stemmer med når jeg skulle hatt mens. Ble prøvere 2. mai og ble da gravid i første PP men det endte i en kjemisk 20. mai. Blødde mye mer enn vanlig. Ble deretter gravid i første skikkelige PP men teller det som PP2 og er i dag i uke 7(6+0). Jeg er 28 og har ingenting som tilsier at det skal være «vanskelig» for meg å bli gravid. Håper det sitter for dere raskt! :)

Ble gravid med spiral med nr. 2 :laughing002 men var den «kobber» spiralen da

Jeg tok ut spiralen i September i fjor og ble gravid i Mars. Det endte dessverre i kjemisk. Gyn mente at slimhinnene ikke hadde fått bygget seg opp nok for at egget skulle feste seg skikklig. Ble gravid igjen nå i juni, så vi håper virkelig spiren sitter denne gangen❤️

Jeg tok ut spiral i januar, ble gravid i februar. Endte dessverre i SA i uke 11, men var ikke noe problem å bli gravid ihvertfall. Ble deretter gravid igjen rett etter SA, som igjen resulterte i ny SA. Så, er nå gravid igjen (3. er forhåpentligvis en keeper:Heartpink) og har blitt gravid på 3/3 forsøk siden spiralen røk! Lykke til:)

Fikk første mens ca tre uker etter jeg fjernet spiralen. Ble gravid på PP3.

Lykke til med prøving :hello2

Back
Topp