Jeg som har tre helt friske barn uten en eneste komplikasjon i svangerskapet.
Så bestemte vi oss for en fjerde og siste. I går da jeg våknet var alt i sin greieste orden. I kveld da jeg legger meg er jeg mest sannsynlig ikke gravid lengre.
Store blødninger i hele dag, og ut kom det også en ganske stor klump.
Skulle bare vært 6 uker på vei, men dette er nytt for meg. Vet det er svært vanlig og at det skjer så mange. Tenker også at det er bedre at det skjedde så tidlig når det først skulle skje, men trist uansett!
Noen gode damer her som vil fortelle om
når dere prøvde bli gravide igjen?
Og når spira satt?
Flere som har opplevd SA etter å ha fått flere barn?
Så bestemte vi oss for en fjerde og siste. I går da jeg våknet var alt i sin greieste orden. I kveld da jeg legger meg er jeg mest sannsynlig ikke gravid lengre.
Store blødninger i hele dag, og ut kom det også en ganske stor klump.
Skulle bare vært 6 uker på vei, men dette er nytt for meg. Vet det er svært vanlig og at det skjer så mange. Tenker også at det er bedre at det skjedde så tidlig når det først skulle skje, men trist uansett!
Noen gode damer her som vil fortelle om
når dere prøvde bli gravide igjen?
Og når spira satt?
Flere som har opplevd SA etter å ha fått flere barn?

Ta gjerne en titt inne på forumet for oss som har mistet før uke 12, vi er dessverre mange i samme båt. Jeg hadde en MA (oppdages via ultralyd, blødning kommer ikke i gang av seg selv) og gynekologen på sykehuset «trøstet» med å si at vi vet at kroppen din kan lage og bære frem barn, så mest sannsynligvis var den aborten til det beste. Bedre at det skjer nå enn om 30 uker. Og det var jo sant… Han spurte også om det var samme far som sist, noe jeg kunne bekrefte. Da sa han at alt lå til rette for å bli gravid og bære frem barn igjen