BeckyB
Flørter med forumet
Dette var jo gode nyheter!
Vi klarer faktisk hver dag, så
Vi klarer faktisk hver dag, så krysser fingrene nå! Nør hadde du SA?
Hver dag er godt jobbet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi klarer faktisk hver dag, så
Vi klarer faktisk hver dag, så krysser fingrene nå! Nør hadde du SA?
Hvilken uke var du i?Hver dag er godt jobbetJeg hadde på tirsdag denne uken, så enda litt tid igjen til vi kan prøve.
Hvilken uke var du i?
Ja, jeg var 5+3 eller noe sånt. Så jeg rakk ikke å bli knyttet til det osv, så jeg er klar med en gang

Ja, jeg var 5+3 eller noe sånt. Så jeg rakk ikke å bli knyttet til det osv, så jeg er klar med en gang
Masse lykke til!![]()

Ble gravid 2. syklus etter SA. Første syklus ble nesten ti dager lengre enn normalt og siden vi ikke brukte EL-tester bommet vi med timingen på den. Mistet (begynte å blø) midt i oktober og fikk positiv test igjen i midten av desember. Fortsatt gravid Og er nå ca 6+3Jeg lurer på når dere eventuelt ble gravid igjen etter SA?![]()
GratulererBle gravid 2. syklus etter SA. Første syklus ble nesten ti dager lengre enn normalt og siden vi ikke brukte EL-tester bommet vi med timingen på den. Mistet (begynte å blø) midt i oktober og fikk positiv test igjen i midten av desember. Fortsatt gravid Og er nå ca 6+3
Håper det går for dere denne gang