Gravid etter prevensjon

heihei93

Første møte med forumet
Hei

Ønsker gjerne å høre fra dere som sluttet på prevensjon når dere startet å prøve.

Sluttet selv på P-Piller i sommer, men prøver ikke aktivt helt enda da jeg er redd for å bli skuffet om det skulle ta lang tid.

- Hvilken prevensjon gikk du på?
- Hvor lenge prøvde dere?
- Prøvde dere aktivt?
- Brukte dere noen metoder eller kjerringråd for å få fart?

Tusen takk for innspill!
 
Hei

Ønsker gjerne å høre fra dere som sluttet på prevensjon når dere startet å prøve.

Sluttet selv på P-Piller i sommer, men prøver ikke aktivt helt enda da jeg er redd for å bli skuffet om det skulle ta lang tid.

- Hvilken prevensjon gikk du på?
- Hvor lenge prøvde dere?
- Prøvde dere aktivt?
- Brukte dere noen metoder eller kjerringråd for å få fart?

Tusen takk for innspill!
Jeg sluttet på p-piller (cerazette) i slutten av september 2023, fikk normal-ish syklus i løpet av november/desember, og begynte å prøve aktivt i januar.
Klaffet i mai etter 5 mnd prøving og venter nå en frisk gutt i januar :Heartblue :cheers
Jeg tok eggløsningstester fra og med syklusdag 11(?), tok d vitamin, folsyre og omega 3, (gjør enda det). Tror ikke det framskyndte noe prosess, men er vell godt for alt som er gjort :hilarious:
Lykke til:Heartred
 
Jeg sluttet på p-piller (cerazette) i slutten av september 2023, fikk normal-ish syklus i løpet av november/desember, og begynte å prøve aktivt i januar.
Klaffet i mai etter 5 mnd prøving og venter nå en frisk gutt i januar :Heartblue :cheers
Jeg tok eggløsningstester fra og med syklusdag 11(?), tok d vitamin, folsyre og omega 3, (gjør enda det). Tror ikke det framskyndte noe prosess, men er vell godt for alt som er gjort :hilarious:
Lykke til:Heartred
Så gøy! Har selv begynt på Folat, så ingen grunn til å vente. Lykke til
 
Tok ut hormonspiralen 5 desember , ble gravid tidlig mars.

Har to p-pille barn og en med klaff på første . Så har generelt hvert i syklus tidlig etter prevensjon .
 
Back
Topp