Gravid etter MA/SA hcg- stigende tester?

-lillemy-

Glad i forumet
MayDay2021
JuniJubel2021
Noen som har blitt gravide etter MA/SA her? Har fortsatt litt hcg i kroppen, men hadde negativ digital tidligere denne uka. Vil testene fortsette å synke tror dere før de evt stiger eller holde seg lik for å så stige? Hehe, tenkerpå alt. Bare 8 dpo nå. Svak test, men det er nok pga Hengende hcg enda.
 
Jeg fikk ikke EL før etter HCG var ute av kroppen. Målte HCG hos lege og når den var på 7, kom EL 2 dager senere (så da var nok HCG på under 5= normalt nivå)

tror dessverre ikke du blir gravid igjen før alt HCG fra forrige er ute.
Er du sikker på at du hadde EL? Jeg får positive og sterke EL tester med HCG i kroppen. Så mulig EL testen din var falsk pga HCG?

jeg er nå gravid igjen. SA var i januar, HCG var i null i februar og ble gravid igjen nå i Mai.

Men du kan jo fortsette å teste å se om testene blir sterkere :) for da er det jo ikke rester!
 
Takk for svar! Har vært hos gynekolog og fikk bekreftet at jeg hadde eggløsning selv om jeg hcg i kroppen. Den kunne sitte i 9 uker mente hun. Så jeg kunne bli gravid nå med hcg.
 
Hadde negative el tester og så positive etter noen uker. Testene var ultrasvake og tidlig tester
 
Ble gravid med en gang, men hadde negative hCG tester før jeg fikk el på CD29. Mista dessverre igjen. Var hos gyn på tirsdag og tok blodprøve som viste 18 i hCG, kunne fortsatt se en svak strek på Make sure 25 mlU mandag og onsdag. Ikke sånn at jeg måtte holde testen opp mot noe hvitt eller myse eller noe hehe. Vet ikke om jeg har hatt el enda.
 
Noen som har blitt gravide etter MA/SA her? Har fortsatt litt hcg i kroppen, men hadde negativ digital tidligere denne uka. Vil testene fortsette å synke tror dere før de evt stiger eller holde seg lik for å så stige? Hehe, tenkerpå alt. Bare 8 dpo nå. Svak test, men det er nok pga Hengende hcg enda.
Jeg ble gravid selv med hcg rester i kroppen etter SA så ja det går ann, etter SA og med rester av hcg skal det faktisk være større sjans for å bli raskt gravid igjen;) Men det gjør det jo vanskelig å si om det er rester eller ny graviditet. Jeg hadde alltid svake tester men forsto at det var ny graviditet når testene plutselig økte i styrke for hver dag :woot: vet du ikke vil høre dette men du må bare vente å se i dagene fremover om testene øker i styrke! :) Lykke til og krysser fingrene for deg:dummy:
 
:Heartred
Jeg ble gravid selv med hcg rester i kroppen etter SA så ja det går ann, etter SA og med rester av hcg skal det faktisk være større sjans for å bli raskt gravid igjen;) Men det gjør det jo vanskelig å si om det er rester eller ny graviditet. Jeg hadde alltid svake tester men forsto at det var ny graviditet når testene plutselig økte i styrke for hver dag :woot: vet du ikke vil høre dette men du må bare vente å se i dagene fremover om testene øker i styrke! :) Lykke til og krysser fingrene for deg:dummy:


Takk for svar! Ja, må bare være tålmodig å vente.. hehe, har sikkert testet 20 ganger! Gikk svangerskapet bra?
 
Back
Topp