Gravid etter KS

Rock Mommy

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
Hadde KS med første ungen, og er nå gravid igjen etter.
Har småangst for sår og blod, så har rare tanker om at arret sprekkes opp og diverse ekle ting som gjør at graviditet og fødsel går til helvette...

Noen her som har er gravid etter KS? Kjenner dere noe til arret, om du kjenner at det strekkes?
Noen som har født vanlig etter KS? Gikk det greit? Hvordan gjør de det ifh til termin? Jeg gikk 16 dager over med første :p VIL IKKE OPPLEVE DET IGJEN :S
 
Hadde KS med første ungen, og er nå gravid igjen etter.
Har småangst for sår og blod, så har rare tanker om at arret sprekkes opp og diverse ekle ting som gjør at graviditet og fødsel går til helvette...

Noen her som har er gravid etter KS? Kjenner dere noe til arret, om du kjenner at det strekkes?
Noen som har født vanlig etter KS? Gikk det greit? Hvordan gjør de det ifh til termin? Jeg gikk 16 dager over med første :p VIL IKKE OPPLEVE DET IGJEN :S
Jeg har hadde KS i 2010 og Kikkhulsoperasjon i feb 14.
Jeg er ikke bekymra :D

Jeg kjenner flere som har blir gravide og født naturlig etter KS.
Du har nok ingenting å bekymre deg for :)
 
Hadde KS i 2011, merker ingenting i arret enda hvertfall :-) kjenner også flere som har født vanlig etter KS.
 
Skjønner det bare sitter i huet :p Vet dere hva som skjer rundt fødsel? Har hørt at de har lav terskel for å ta nytt KS, vil for alt i verden unngå det :)
 
Skjønner det bare sitter i huet :p Vet dere hva som skjer rundt fødsel? Har hørt at de har lav terskel for å ta nytt KS, vil for alt i verden unngå det :)
Jeg er som deg der.. Vil helst slippe ett nytt KS og jeg tror terskelen er ganske høy :D De tar ikke KS med mindre de VIRKELIG mener man trenger det.
 
Tenker det kommer seg når magen kommer og jeg ikke kjenner at arret strekker seg :p Foreløpig er jeg bare oppblåst :S :p
 
Tenker det kommer seg når magen kommer og jeg ikke kjenner at arret strekker seg :p Foreløpig er jeg bare oppblåst :S :p
Samme her :D
Har foreløpig ikke merket noe til det. Dessuten ligger jo arret så langt nede på magen da at det blir jo ikke så mye strekk akkurat der.
 
Back
Topp