Gravid etter kjemisk

Dere som har hatt kjemisk, hvor lang tid etterpå satt spiren? :smiley-ashamed008
Her var deg en pp mellom kjemisk og liten spire :) Tror det kan klusse til syklusen en del når kroppen får beskjed om at den er gravid for så ikke likevel. Jeg fikk eggløsning en uke senere enn både jeg gikk utifra og hva jeg vanligvis fikk. Bare flaks at vi la inn akjer på "overtid" i tilfelle.

Legg aksjer i hytt og pine så har dere i det minste mulighet til å treffe. Masse lykke til :Heartred
 
Her var deg en pp mellom kjemisk og liten spire :) Tror det kan klusse til syklusen en del når kroppen får beskjed om at den er gravid for så ikke likevel. Jeg fikk eggløsning en uke senere enn både jeg gikk utifra og hva jeg vanligvis fikk. Bare flaks at vi la inn akjer på "overtid" i tilfelle.

Legg aksjer i hytt og pine så har dere i det minste mulighet til å treffe. Masse lykke til :Heartred
Takk:Heartpink og takk for tips! Da skal vi legge aksjer jevnt over neste ukene:happy:
 
Jeg fikk svake postive tester syklusen før jeg ble gravid denne gangen. Strekene ble aldri sterkere, så går utifra at det var kjemisk. Det samme skjedde to sykluser før forrige svangerskap:)
 
Kjemisk i oktober, gravid igjen i desember :)
 
Blødningen etter min kjemiske graviditet var siste blødning før denne graviditeten! 37+6 nå:love7
 
Hvor går grensen ved tidlig SA og kjemisk egentlig? Jeg var vel 5+6 da jeg jeg mistet i 2018. Ny spire satt under to uker etter dagen jeg begynte å blø, hun ble 1år i mars så gikk veldig bra det❤️ 28 uker på vei med nytt barn nå og ble gravid på pp2 som var ni måneder etter fødsel.
 
Back
Topp