Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her var deg en pp mellom kjemisk og liten spire Tror det kan klusse til syklusen en del når kroppen får beskjed om at den er gravid for så ikke likevel. Jeg fikk eggløsning en uke senere enn både jeg gikk utifra og hva jeg vanligvis fikk. Bare flaks at vi la inn akjer på "overtid" i tilfelle.Dere som har hatt kjemisk, hvor lang tid etterpå satt spiren?
Takk og takk for tips! Da skal vi legge aksjer jevnt over neste ukeneHer var deg en pp mellom kjemisk og liten spire Tror det kan klusse til syklusen en del når kroppen får beskjed om at den er gravid for så ikke likevel. Jeg fikk eggløsning en uke senere enn både jeg gikk utifra og hva jeg vanligvis fikk. Bare flaks at vi la inn akjer på "overtid" i tilfelle.
Legg aksjer i hytt og pine så har dere i det minste mulighet til å treffe. Masse lykke til
Altså bare en pp i mellom?Klaffet i pp3 etter kjemisk(i pp1).
Nei, klaffet i den tredje etter kjemiskAltså bare en pp i mellom?
Takk for svarNei, klaffet i den tredje etter kjemisk
så bra! Hvor langt er du på vei?Klaffa måneden etter kjemisk her
så bra! Hvor langt er du på vei?
Så motiverende å høre! Lykke til videre til deg ogKjemisk i november, gravid i desember Lykke til!
takk for svar. Håper det blir sånn for meg ogJeg fikk svake postive tester syklusen før jeg ble gravid denne gangen. Strekene ble aldri sterkere, så går utifra at det var kjemisk. Det samme skjedde to sykluser før forrige svangerskap
Så koselig Blødde du ekstra mye etter kjemisk?Blødningen etter min kjemiske graviditet var siste blødning før denne graviditeten! 37+6 nå
Hadde veldig sterke menssmerter som gikk over til vanlige menssmerter etter et par dager. De første dagene blødde jeg mye (med klumper), men etter det var det som en vanlig mens før den ble borte!Så koselig Blødde du ekstra mye etter kjemisk?