Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, merker ingenting ang arret. Veldig spent på fødselen. Ble hastesnitt sist. Har veldig lyst til å prøve badekar som smertelindring i åpningsfasen. Vet at fødsel i vann etter ks er uaktuelt men finner ikke et klart svar på om det er mulig i timene før full åpning... Skal huske å spørre jordmor om det neste gang,Jeg hadde snitt når sønnen ble født. Merker inget spes i magen, eller husker ikke hvordan det var sist og evt. forskjeller. Er mer bekymret for hvordan det skal gå å føde. Ønsker å føde vanlig nå.
Hæ? Er det uaktuelt? Jeg hadde lyst sist men fikk stormrier så det gikk ikke. Kan man ha stanovervåking i vann? Jeg har nemlig lest dette:Samme her, merker ingenting ang arret. Veldig spent på fødselen. Ble hastesnitt sist. Har veldig lyst til å prøve badekar som smertelindring i åpningsfasen. Vet at fødsel i vann etter ks er uaktuelt men finner ikke et klart svar på om det er mulig i timene før full åpning... Skal huske å spørre jordmor om det neste gang,

Hæ? Er det uaktuelt? Jeg hadde lyst sist men fikk stormrier så det gikk ikke. Kan man ha stanovervåking i vann? Jeg har nemlig lest dette:
Vis vedlegget 160586
Vis vedlegget 160587Vis vedlegget 160588
Jeg måtte ta akutt snitt. Ville aldri ønsker meg snitt. Syntes det var skikkelig kjipt. Ekstra kjedelig fordi jeg var i full narkose![]()