A-40425617
Andre møte med forumet
Oj, så gøy! Jeg håper litt at det er to!I ei tidligere termingruppe jeg var i var det ei som satte inn et egg i det siste ivf-forsøket de skulle gjøre/ta seg råd til, og så ble det enegga tvillinger!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj, så gøy! Jeg håper litt at det er to!I ei tidligere termingruppe jeg var i var det ei som satte inn et egg i det siste ivf-forsøket de skulle gjøre/ta seg råd til, og så ble det enegga tvillinger!
Greit for megI ei tidligere termingruppe jeg var i var det ei som satte inn et egg i det siste ivf-forsøket de skulle gjøre/ta seg råd til, og så ble det enegga tvillinger!
Regner med at det var meg du spurte. Er 5+5 idagDette var vår fjerde innsett, og klarer heller ikke helt å tro det! Hvor langt er du på vei?
Gravid med fryseforsøk. Progesteron i 15 dager her ogsåGikk dere på progesteron? Og eventuelt - hvor lenge skal dere stå på det?
Jeg fikk beskjed om 15 dager, men synes det er så lite
Omtrent 10 dager siden jeg sluttet på det nå, ser lovende ut hittil!Gravid med fryseforsøk. Progesteron i 15 dager her også
Til og med uke 8 herGikk dere på progesteron? Og eventuelt - hvor lenge skal dere stå på det?
Jeg fikk beskjed om 15 dager, men synes det er så lite
Jeg skulle gå til 17 dager etter befruktning, men hadde for meg at den festet seg sent på grunn av festesmerter og festeblødning, så jeg to det to dager ekstraTil og med uke 8 her