Gravid etter IVF (innsett av to egg)❤️

Ikke helt samme situasjon, men mistenker tvillinger her også, ga jeg har ekstremt sterke symptomer veldig tidlig og høy HCG stigning.

Hei. Er endelig gravid etter IVF. Satt inn to egg, så nå er jeg veldig spent på om det er en eller to Har tidlig UL den 22. september.. det blir spennende!! Er det flere i samme situasjon?
Jeg er også gravid etter IVF. Fryseforsøk her, satt inn ett embryo :) Offisiell testdato er ikke før om ei uke, krysser fingrene for at spiren sitter!

Gikk dere på progesteron? Og eventuelt - hvor lenge skal dere stå på det?
Jeg fikk beskjed om 15 dager, men synes det er så lite:pale

Ja, og jeg skal også slutte etter 15 dager. Gjorde det sist gang også, og det føles jo litt rart men det gikk helt fint altså! :) Kroppen produserer nok hormoner til å opprettholde svangerskapet på egen hånd.

Ja, og jeg skal også slutte etter 15 dager. Gjorde det sist gang også, og det føles jo litt rart men det gikk helt fint altså! :) Kroppen produserer nok hormoner til å opprettholde svangerskapet på egen hånd.
Jeg har ikke turt å slutte, selv om siste dag var i forgårs, egentlig Det var 17 dager etter innsett..

Ikke ivf her, men har progesteronsvikt og ble gravid i pp2 etter å ha begynt på Lutinus (og ganske sikker på at pp1 var kjemisk graviditet). Skal gå på progesteron til uke 12. 2x100mg vaginalpiller

Ikke ivf her, men har progesteronsvikt og ble gravid i pp2 etter å ha begynt på Lutinus (og ganske sikker på at pp1 var kjemisk graviditet). Skal gå på progesteron til uke 12. 2x100mg vaginalpiller
Aha. Tror ikke jeg har progsteronsvikt, det er bare standard prosedyre innen IVF:happy:

Aha. Tror ikke jeg har progsteronsvikt, det er bare standard prosedyre innen IVF:happy:
Jepp, jeg produserer for lite progesteron naturlig, så må ha tilskudd for å holde livmora «beboelig» frem til morkaka tar over produksjonen. Tror den er godt i gang- har (akkurat som sist) mista appetitten totalt.

Ja, det har vært en lang vei allerede! For vår del var vi enige om at dette var aller siste forsøk. Derfor satte vi inn to. Jeg kan nesten ikke tro at jeg er gravid, og er kjempespent på om det er en eller to

Hei. Er endelig gravid etter IVF. Satt inn to egg, så nå er jeg veldig spent på om det er en eller to Har tidlig UL den 22. september.. det blir spennende!! Er det flere i samme situasjon?
Så gøy med positiv test, blir spennende med UL og se hvor mange som bor der inne
Jeg har også testet positivt etter fjerde innsett nå, hcg var 34 på test dato, må ta ny i morgen. TR har iallefall ikke dukket opp enda!

Oj! Det hørtes mye ut! Jeg hadde bare 175 da jeg var 4+0, men jeg er helt sikker på at den først festet seg på dag 6 etter innsett grunnet smerter og liten blødning. Testen ble tatt 10 dager etter innsett. Skal du ha tidlig ul?
Nei, det blir ikke tidlig ultralyd. Har ikke økonomi til det for tiden

Back
Topp