Gravid etter Cerazette slutt

Sluttet på cerazette 18 november 2019. I PP5 nå, har ikm 1/5. Så er veldig spent:happy: Har hatt veldig uregelmessige sykluser, den lengste var 55 dager...! De to siste var på 24 dager, så det håper jeg holder seg slik:love2

Sluttet på cerazette 18 november 2019. I PP5 nå, har ikm 1/5. Så er veldig spent:happy: Har hatt veldig uregelmessige sykluser, den lengste var 55 dager...! De to siste var på 24 dager, så det håper jeg holder seg slik:love2

Krysser fingrene for at du får positiv test i løpet av de neste dagene! Er slitsomt med uregelmessige sykluser. Vet jo aldri når el er. Men ser ut som kroppen din kanskje har komt i gjenge igjen når du har hatt to like sykluser nå.

Krysser fingrene for at du får positiv test i løpet av de neste dagene! Er slitsomt med uregelmessige sykluser. Vet jo aldri når el er. Men ser ut som kroppen din kanskje har komt i gjenge igjen når du har hatt to like sykluser nå.

Tusen takk!:love7 Ja er veldig frustrerende med uregelmessige sykluser:inpain: Satser på at den har eller begynner å bli som normalt igjen! Gikk på cerazette i 7 år, så ikke rart at den ikke gikk til normalt med en gang etter pilleslutt :)

Gikk på Cerazette i litt over 9 mnd før jeg sluttet. Ble gravid på PP1, men det var min andre syklus etter pilleslutt. Sluttet på Cerazette for to uker siden, tenker å prøve på nr to fra juli av. Litt spent på hvor lang tid det tar denne gangen! Har brukt Cerazette i litt over 18 mnd før jeg sluttet igjen nå.

Tusen takk!:love7 Ja er veldig frustrerende med uregelmessige sykluser:inpain: Satser på at den har eller begynner å bli som normalt igjen! Gikk på cerazette i 7 år, så ikke rart at den ikke gikk til normalt med en gang etter pilleslutt :)

Kjenner til det. Gikk på cerazette 5 år selv før jeg sluttet og hadde gått på andre p-piller 5 år før det også. Tok tid før syklusen kom i normalt gjenge igjen.

Forrige gang jeg var prøver, sluttet jeg på yasmin. Da kom jeg rett tilbake i helt stabil, fin 28-dagers syklus. Nå har jeg gått på cerazette i to år, og denne gangen er det mer kluss med syklusen :s pp3 nå, og bare tull med el.

Vi har også nettopp startet å prøve:)

Sluttet på minipillen for ca 1 måned siden, og her er syklus helt ute å kjører...hadde mens når jeg sluttet på pillen, fikk den tilbake 19 april (varte i 5 dager) og fikk ny mens igjen i går:(
Håper syklus snart er på stell, og at spiren sitter fort for både meg og trådstarter (og eventuelt andre):love7

Hvor lang tid tok det for andre å få regelmessig syklus igjen?

Back
Topp