Gravid eller sopp?

Majka

Betatt av forumet
...eller begge deler?
Er det noen som har hørt noe om at graviditetstester kan slå positivt ut på en soppinfeksjon?
Saken er den at etter EL (og noe action to dager før [:)]) fikk jeg en hysterisk kløe, deretter litt svie og masse utflod. Ikke noe "cottage cheese"-greier som jeg har lest om på andre nettsider, mer som den beryktede "lotion"-greia! [:D]
Skulle hatt TR på mandag, trodde jeg, men når jeg blar bakover i kalenderen ser det ut til at det var lørdag jeg egentlig skulle hatt TR..
Tok en test tirsdag ettermiddag og en onsdag morgen og begge viste en veldig svak strek i tillegg til kontrollstreken.
Kløen og svien er borte nå, men fremdeles masse "lotion"-utflod. Kan ikke huske at jeg hadde så mye utflod med Snuppa i begynnelsen..
Hva tror dere??

Klem,
Ronja

Det sies at så lenge det kommer en strek i tillegg til kontroll streken uansett hvor svak den er så er du gravid. Ta en ny test for sikkerhetsskyld. Krysser alt for deg,.

Gratulerer!! Du er nok gravid!! Testen er positiv hvis det er strek der, uansett hvor svak. Dessuten er soppinfeksjon svært vanlig i første trimester. Ganske sikker på at testen ikke blir positiv pga soppinfeksjon!! SÅ IGJEN GRATULERER!

Ps. Det kan være greit å ta en canesten vagitor (engangsdose), som du skyver inn med fingeren. Spør på apoteket.

Tror du jeg bør ta en sånn canesten-greie selv om kløen og svien er borte??
(Har aldri tatt sånne greier før, jeg..)

Det er jo ikke sikkert at det var sopp. Hvis det ikke er spesiell stygg lukt eller farge på utfloden, så. Det er jo vanlig med økt utflod som følge av svangerskap.

Gratulerer![:D]

En strek er en strek[;)]

JIPPI!!!
Jeg stoler på at dere vet hva dere snakker om og gleder meg som bare juling!!
Helt etter planen også, da! Hadde håpa på et mai-barn!
..Må vel skifte statusen min også, da.. Ikke lenger prøver! [:D]

Gratulerer...En strek er en strek ja [:D]

Sopp kommer fra skjeden og urinen fra et annet sted,, så du er nok gravid!!

Kos deg og gled deg i svangerskapet,, og håper du får ei flott tid!!

Klemmer i fleng [:D]

Back
Topp