Gravid eller ikke????

Lippa

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Var på ultralyd i dag siden jeg har fått positive tester, OG jeg har hatt ca. en uke med blødninger i starten av november, og en blødning nå søndag som var.

HCG som de målte på sykehuset i går var bare på 55, så skal måte igjen på mandag for å se hvordan det ligger an da.

På ultralyden så kunne hun ikke se noe som helst, for hun mener jeg er for lite på vei.
Men siste samleie vi hadde før mensen kom var 24/10, så jeg får det liksom ikke til å stemme. Så det må ha vært en sa når jeg da fikk mensen 2/11. Men samme dag som jeg fikk mensen hadde jeg også en negativ graviditetstest. Så jeg skjønner ingenting igrunn jeg.

Noen andre som har målt HCG? Hvilke verdier hadde dere?

Var innvendig ul du var på? Jeg var på ul når jeg var 4 uker. Så da fostersekken på 4,5 mm. Hcg lå da på 1500. 4 dager etter steg den til 3800. Hvor langt på vei skulle du ha vært?

Var innvendig ul du var på? Jeg var på ul når jeg var 4 uker. Så da fostersekken på 4,5 mm. Hcg lå da på 1500. 4 dager etter steg den til 3800. Hvor langt på vei skulle du ha vært?

Innvendig ul ja. Aner virkelig ikke hvor langt på vei jeg skulle vært, men er jo nå 27 DPO
Så om jeg er gravid så er jeg jo ganske sikker på at ting ikke er som de skal. Så har jo ikke noen forhåpninger, men vil liksom vite hva som skjer og få hcg ut av kroppen så fort som mulig :p

Det er forståelig. Frustrerende å ikke vite.

Oj det var mye i hcg min var på 328 i uke 3/4:eek:

Hadde samme opplevelse for 2år side, da viste det seg at jeg ikke var gravid. Fikk positive tester hjemme, men gyn kunne ikke se noe og fikk negativ test der. Tok derfor blodprøve som viste kjempelav HcG etter en uke så begynte jeg å blø.. Håper det ikke er tilfellet for deg da, men tenkte bare å dele opplevelsen!

Hadde samme opplevelse for 2år side, da viste det seg at jeg ikke var gravid. Fikk positive tester hjemme, men gyn kunne ikke se noe og fikk negativ test der. Tok derfor blodprøve som viste kjempelav HcG etter en uke så begynte jeg å blø.. Håper det ikke er tilfellet for deg da, men tenkte bare å dele opplevelsen!

Takk for at du deler! Jeg er ikke optimistisk i det hele tatt, men er så mye som ikke stemmer i mitt hode :p

Men får bare smøre meg med litt tålmodighet for å få svar neste uke på hva som har skjedd

Fikk du forresten mensen kjapt tilbake igjen? Og fikk du svar på om det var sa, kjemisk graviditet etc?

Ja fikk mensen noen dager etterpå. Fikk aldri svar på hva det kunne være, men tenker selv at det må ha vært en kjemisk. Kan jo også si at jeg ble gravid mnd etter igjen, og det resulterte i en sønn som er 1 år nå:)

Back
Topp