Gravid eller ikke gravid... That is the question.

Testen er så alldeles ikke "helt sikker" 14 dager etter EL, nei. Mange som ikke får positiv test før ETTER forventet menstruasjon.. Så, det er bare å teste i vei de neste dagene.

Ønsker deg masse lykke til i testinga! Er neppe særlig kjekt å gå rundt i usikkerhet :/
Håper du får det svaret du ønsker etterhvert! :)

Testen er så alldeles ikke "helt sikker" 14 dager etter EL, nei. Mange som ikke får positiv test før ETTER forventet menstruasjon.. Så, det er bare å teste i vei de neste dagene.

Ønsker deg masse lykke til i testinga! Er neppe særlig kjekt å gå rundt i usikkerhet :/
Håper du får det svaret du ønsker etterhvert! :)

Okei, men da så. Jaja, får bare teste uansett :) Har så mange tester at det ikke gjør noe! Tusen takk! :) Er veldig stressende, så vil ha svar snart. Problemet er jo at hvis jeg får negativ, vet jeg jo ikke med sikkerhet. Må egentlig bare vente og se om mensen kommer, og så teste i vei. Hehe...

Lykke til med tester :-) Ønsker dere barn? Hvordan blir reaksjonen hos deg og samboeren om testen er positiv?

Lykke til med tester :) Ønsker dere barn? Hvordan blir reaksjonen hos deg og samboeren om testen er positiv?

Tusen takk! :) Vi ønsker barn ja, men planen var å vente noen år til. Innerst inne håper jeg jo at mensen kommer og at vi kan planlegge barn når det passer best. Men har hørt mange si at det ikke alltid kommer et perfekt tidspunkt uansett.

Jeg regner med jeg får hjertet i halsen om testen faktisk blir positiv. Han blir nok helt sjokkert, og kanskje litt redd også, hvis jeg kjenner han rett. :laughing002

Forresten... Her om dagen kjente jeg noen merkelige... "stikk" helt nederst i magen. Noen som vet hva det kan være? Det var ikke direkte vondt, men mer ubehagelig. Kom bare tre ganger. Har ikke opplevd det igjen. Kan det ha sammenheng med mensen det også??

:)

Testet i dag også.... Klarer ikke la være. Fortsatt negativ. Enda ikke fått mensen, men tror den kan være like rundt hjørnet. Har på følelsen av at den kommer. :)

Jepp, alle symptomene kom for en grunn. MENSEN! Haha :) Hadde vondt i magen i hele går og fikk litt spotting på slutten av dagen. Men tante rød hadde virkelig elendig timing altså... Jeg sa til samboer at vi kanskje bør ha sex før mensen kommer. Og den bestemte seg altså for å komme midt i økta... Utover samboer og lårene mine. Flott.

:shifty:

unnskyld for at jeg ler, men den der kjenner jeg igjen! :p Sååå kjipt!

Hahaha! Ja vi måtte le litt vi også, etter han hadde dusjet vekk seg alt griset... :hilarious: Stakkars mann!

Ja er enda godt jeg fikk mensen da! Ble ganske letta. Nå har jeg begynt på pillen igjen, så venter jeg heller med å ordne meg ny prevensjon til jeg har snakket med lege. :) Jeg skulle jo egentlig begynne med ny prevensjon denne måneden, men ble ikke noe av.

Hahaha! Ja vi måtte le litt vi også, etter han hadde dusjet vekk seg alt griset... :hilarious: Stakkars mann!

Ja er enda godt jeg fikk mensen da! Ble ganske letta. Nå har jeg begynt på pillen igjen, så venter jeg heller med å ordne meg ny prevensjon til jeg har snakket med lege. :) Jeg skulle jo egentlig begynne med ny prevensjon denne måneden, men ble ikke noe av.
Kan dere ikke bruke kondom til du har fått ny hos legen da..? Så er det kanskje lettere å begynne på noe annet. :-)

Kan dere ikke bruke kondom til du har fått ny hos legen da..? Så er det kanskje lettere å begynne på noe annet. :)

Ja vi har prøvd det denne måneden. Han er allergisk mot latex, så vi må bruke latexfrie. Han sier at han ikke kjenner noe som helst og synes de er ubehagelig på. Blir sikkert ikke å begynne med noe p-stav eller liknende før om en stund uansett. Vi fikk plutselig så mye penger vi må spare. Vi trenger ny bil, flybilletter nordover ++ :)

Så jeg får bare være flink å huske pillene (det er det jeg sliter med)! Haha!

Ja vi har prøvd det denne måneden. Han er allergisk mot latex, så vi må bruke latexfrie. Han sier at han ikke kjenner noe som helst og synes de er ubehagelig på. Blir sikkert ikke å begynne med noe p-stav eller liknende før om en stund uansett. Vi fikk plutselig så mye penger vi må spare. Vi trenger ny bil, flybilletter nordover ++ :)

Så jeg får bare være flink å huske pillene (det er det jeg sliter med)! Haha!
Haha oki skjønner! Ikke alltid bare bare ;-)

Back
Topp