Gravid, brun utflod, progynova og cyclogest

Bkno9118510

Betatt av forumet
Hjelp!<3
Hatt litt brun utflod i dag og i går, uke 7(6+2), er er selvfølgelig livredd da vi har brukt lang tid og mye penger på å bli gravid. Vi dro privat på UL i går og fikk se et lite hjerte. Er det da trygt? Det kommer bittelitt brunt blod i dag også, men et er jo så lite at jeg antar at det kan komme fra slimhinnene. Er det andre som har erfaring med at prognova og cyclogest gir blødninger som er ufarlig?
 
Hjelp!<3
Hatt litt brun utflod i dag og i går, uke 7(6+2), er er selvfølgelig livredd da vi har brukt lang tid og mye penger på å bli gravid. Vi dro privat på UL i går og fikk se et lite hjerte. Er det da trygt? Det kommer bittelitt brunt blod i dag også, men et er jo så lite at jeg antar at det kan komme fra slimhinnene. Er det andre som har erfaring med at prognova og cyclogest gir blødninger som er ufarlig?
Hva sa gynekologen da? Jeg skjønner godt at du blir urolig!
 
Jeg blødde masse da jeg tok cyclogest i fiffi, så endret til å ta det bak og da sluttet det.
 
Som nevnt, sett den rektalt en stund. Det gir skjøre slimhinner.. derfor man ofte blør litt :)
 
Som nevnt, sett den rektalt en stund. Det gir skjøre slimhinner.. derfor man ofte blør litt :)
Jeg fikk beskjed fra min behandler at man ofte tar den rektalt hvis man kombinerer med andre medisiner. Så jeg ville hørt med lege først. Jeg ville også gjerne sette den rektalt etter tips herfra nemlig :p men får vel høre på legen.
 
Jeg fikk beskjed fra min behandler at man ofte tar den rektalt hvis man kombinerer med andre medisiner. Så jeg ville hørt med lege først. Jeg ville også gjerne sette den rektalt etter tips herfra nemlig :p men får vel høre på legen.
Jeg gikk på kun cyclogest to perioder og fikk samme beskjeden. Så du må jo såklart høre på din lege :) jeg hører på min behandlende lege :)
 
Jeg hadde brun utflod hver dag fra uke 6 til 9. Gikk fint (gravid uke 41+2 nå). Gikk på ingen medisiner.
 
Han sa at hjertet banker og at det nå var på str. 6+4, litt større enn 6+2 som fosteret er. Han sa det kan komme blødninger av gnisninger når man sover.
Hva menes med gnisninger når man sover? Har selv hatt blødninger av og på i over en uke nå, og stort sett mest om natta. Går riktignok ikke på cyclogest eller noe annet som settes vaginalt.
 
Back
Topp