Gravid belte

He ikke brukt det i noen av mine svagerskap.

jeg begynte å bruke det fra uke 8[:)]

Aldri brukt det..

Jeg har fått låne et nå og jeg kjenner magen er allerede på tur, så jeg er litt usikker på om jeg skal begynne med det¨nå...

jeg ble avhengig av det. tror det hjelper i kolisjon jeg.. beltet blir jo ikke liggende på hoftekammen av seg selv når man er ute å kjører.. begynte ved 12 uker.

eg kjøpte mitt den dagen vi fikk se hjerte slå[:D]

og har brukt det siden

eg kræsja bilen min veldig når eg var i uke 26, var skikkelig glatt føre sånn plutselig og eg seilte rett inn i fjellveggen og ble kasta ut igjen i veien. eg e veldig glad for at eg hadde belte da for å si det sånn. fikk meg en skikkelig støkk og belte strammet felt,så e glad eg ikke hadde belte over magen da.

legene og sa at det var bra eg hadde gravid belte på meg da det skjedde, så eg anbefaler å bruke det hele veien[:D]

Har aldri brukt det. Jeg drar selen under magen når jeg kjører fordi det er veldig ubehagelig når den ligger rett over magen

ORIGINAL: Labambie

ORIGINAL: lykkeligmamman

jeg ble avhengig av det. tror det hjelper i kolisjon jeg.. beltet blir jo ikke liggende på hoftekammen av seg selv når man er ute å kjører.. begynte ved 12 uker.

Trygg trafikk sier det ikke har noe for seg.. [:)] 

alle har sine meniger om det vil eg tro.

men legene på sykehuset sa det var bra eg hadde det på meg da det smalt![:)]

Begynte med det rundt uke 12, og jeg er sikker på at det hjelper ved kollisjon. Beltet strammer der babyen ikke ligger, noe som jeg synes føles tryggere.

jeg har fått låne et for ei stund siden, men fikk først montert det forrige uke... (uke 29), jaaaada, vet jeg er litt treg hehe
men, om folk sier det har noe for seg eller ikke spiller vel egentlig ingen trille for meg,
fordi jeg føler meg mere trygg når beltet ikke ligger rett over babyen.
(har vært med i en kollisjon før, og jeg hadde blåmerke over bringa i ei uke etterpå...)
og, det er myyyye mer behagelig å slippe et vonde beltet over magen.
ja, det blir litt "klump" mellom beina, men er ikke verre enn at det fortsatt er mer behagelig enn å ikke bruke det.

jeg brukte det fra den dagen jeg visste jeg var gravid. Brukte det bestandig, hadde det oxo med om jeg satt i andres biler. Har lest om noen som kræsjet, og hun brukte det beltet, og ungen overlevde. Hadde hun ikke brukt det hadde det ikke gått bra med ungen  magen.

Hvorfor ikke bruke det, da har en jo iallefall gjort den en kan selv[:)]

Vi krasjet i 80 km.. og ble så påkjørt bakenifra da jeg var 8 mnd på vei.. fikk beskjed på at det hadde nok ikke gått så bra om jeg ikke hadde hatt gravid belte..
Har nok sikkert litt med trykket som blir presset på når det strammes, kan jo sette igang fødselen..

ORIGINAL: Lois Lane

Har aldri brukt det. Jeg drar selen under magen når jeg kjører fordi det er veldig ubehagelig når den ligger rett over magen

Back
Topp