Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra! gratulerer
Vis vedlegget 206728 Ny torsdag, ny uke! uke 37 i dag og prinsessa er absolutt hjertelig velkommen når hun måtte ønske![]()
Hvordan får dere det til å stå dato sånn "27 des. 2016?Går fremover![]()
UsikkerHvordan får dere det til å stå dato sånn "27 des. 2016?min er så teit og har 2016-12-20
![]()
Hvordan får dere det til å stå dato sånn "27 des. 2016?min er så teit og har 2016-12-20
![]()
Samme her.. aner ikke.. den bare var sånn av seg selv.. la den inn på norsk og der var den sånnUsikkerlasta den inn på norsk og da var den bare sånn.
Usikkerlasta den inn på norsk og da var den bare sånn.
Finner ikke noe under instilling hahah, følte min også hadde vært slik som deres før men jeg er ikke sikkerSamme her.. aner ikke.. den bare var sånn av seg selv.. la den inn på norsk og der var den sånnkanskje det er noe under innstillinger?
Det viktigste er jo at datoen stemmerFinner ikke noe under instilling hahah, følte min også hadde vært slik som deres før men jeg er ikke sikkerJaja, termindatoen står jo der alikevell så gidder ikke stresse med det
![]()