Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Urealistisk? Venter du tvillinger?100 dager igjen til termin!Det er jo helt urealistisk å gå til termin, men vi nærmer oss 28+0, som er neste store delmål, med stormskritt
Vis vedlegget 187802
Tvillinger jaUrealistisk? Venter du tvillinger?
En kollega av meg gikk til uke 38 med sine! Satser på det samme for degLykke til!
![]()
Oisann! Det hørtes jo ikke bra ut! Krysser fingrene for deg og dine små!Tvillinger jaLigger for tiden innlagt på sykehus på grunn av "ikke-eksisterende" livmorhals (kun 4 mm sist måling for en uke siden..), så første mål er foreløpig uke 28
![]()
Samme app, bare bilde av rmen annen side
Du får opp det samme som oss når du trykker på der det står x-antall prosent fullført
Ja kanskje detKanskje påbegynt måned? Du kan jo sånn sett være en dag eller to inn i den 7. mnden![]()
Tre dager forskjell, bor i Sverige og nyter at det er tre dager mindre herSniker fra September![]()
Hadde problemer med denne appen lenge, uten å vite det. Den satte seg automatisk på svensk tidsberegning! Pass på at deres ikke står på svensk slik som min gjordeutgjør ikke stor forskjell, men de har tydeligvis to dager kortere forløp enn vi har. Så plutselig hadde jeg to dager lenger igjen, da jeg endelig fikk rettet det opp!
![]()