Gravid & baby-app

Urealistisk? Venter du tvillinger?
En kollega av meg gikk til uke 38 med sine! Satser på det samme for deg:) Lykke til!:)
Tvillinger ja :) Ligger for tiden innlagt på sykehus på grunn av "ikke-eksisterende" livmorhals (kun 4 mm sist måling for en uke siden..), så første mål er foreløpig uke 28 :p

Tvillinger ja :) Ligger for tiden innlagt på sykehus på grunn av "ikke-eksisterende" livmorhals (kun 4 mm sist måling for en uke siden..), så første mål er foreløpig uke 28 :p
Oisann! Det hørtes jo ikke bra ut! Krysser fingrene for deg og dine små!

a54d242ec7f0fc3cd4eac3606518a2b2

100 dager igjen, litt gøy å ha to siffer fra i morgen :-)

Sniker fra September :)

Hadde problemer med denne appen lenge, uten å vite det. Den satte seg automatisk på svensk tidsberegning! Pass på at deres ikke står på svensk slik som min gjorde :) utgjør ikke stor forskjell, men de har tydeligvis to dager kortere forløp enn vi har. Så plutselig hadde jeg to dager lenger igjen, da jeg endelig fikk rettet det opp! :p

Sniker fra September :)

Hadde problemer med denne appen lenge, uten å vite det. Den satte seg automatisk på svensk tidsberegning! Pass på at deres ikke står på svensk slik som min gjorde :) utgjør ikke stor forskjell, men de har tydeligvis to dager kortere forløp enn vi har. Så plutselig hadde jeg to dager lenger igjen, da jeg endelig fikk rettet det opp! :p
Tre dager forskjell, bor i Sverige og nyter at det er tre dager mindre her :D

Vedlegg

• 1470078617249.jpg
    1470078617249.jpg
    47,8 KB · Visninger: 25
Back
Topp