Gravid-apper

Jeg bruker Preggers og Babyverden sin, synes informasjonbiten er bra der :)
 
Preglife og babyverden sin! Skjønner ikke hvorfor jeg har 2 :laughing001
 
Syns graviditet+ er ein veldig fin app, med fin illustrasjon av baby ❤️ like godt Preglife sine videoer også, mange gode! :)
 
Jeg har Babyverden, FertilityFriend, Graviditet+, Libero, Min graviditet, Nørs, Preggers, Preglife, Premom, P Tracker, PregnancyTracker, men de jeg bruker daglig er FF, Preggers, Premom og PregnancyTracker. Driver å sammenligner og finner ut hvilke jeg skal fortsette med/ skrote underveis også tipper jeg det blir mer gøy med appene etterhvert som ukene går :)
 
Jeg har Babyverden, FertilityFriend, Graviditet+, Libero, Min graviditet, Nørs, Preggers, Preglife, Premom, P Tracker, PregnancyTracker, men de jeg bruker daglig er FF, Preggers, Premom og PregnancyTracker. Driver å sammenligner og finner ut hvilke jeg skal fortsette med/ skrote underveis også tipper jeg det blir mer gøy med appene etterhvert som ukene går :)
Kanskje du kan oppdatere i tråden når du har funnet noen favoritter :angelic:
 
Bruker preflife mest, men har også nørs, libero og babyverden :)
 
Jeg har Babyverden, FertilityFriend, Graviditet+, Libero, Min graviditet, Nørs, Preggers, Preglife, Premom, P Tracker, PregnancyTracker, men de jeg bruker daglig er FF, Preggers, Premom og PregnancyTracker. Driver å sammenligner og finner ut hvilke jeg skal fortsette med/ skrote underveis også tipper jeg det blir mer gøy med appene etterhvert som ukene går :)
Kanskje du kan oppdatere i tråden når du har funnet noen favoritter :angelic:
Ja! Hold oss oppdatert, veldig kjekt å se hva du kommer frem til. :D
 
Kan man ikke legge inn sykluslengde i nørs? Er det fordi helsevesenet uansett jobber med 28 dagers?
 
Nørs, preglife og Ovia.
Ovia liker jeg fordi jeg liker å se hvor stort fosteret er, og man kan velge hvilken kategori størrelsen måles i. For eksempel har jeg valgt bakevarer tror jeg, og fosteret er visst som en chocolate chip nå :hilarious:
 
Nørs, preglife og Ovia.
Ovia liker jeg fordi jeg liker å se hvor stort fosteret er, og man kan velge hvilken kategori størrelsen måles i. For eksempel har jeg valgt bakevarer tror jeg, og fosteret er visst som en chocolate chip nå :hilarious:
Haha den hørtes morsom ut! Tror jeg må teste ut Ovia! :laughing002
 
Hvilken app er det man får opp en frukt hver uke? Jeg hadde en forrige graviditet, men finner den ikke igjen...
 
Back
Topp