Gravid apper

Aprilbaby2015

Glad i forumet
Juli13-jentene
Aprilbarna`15
Hvilken gravid apper syns dere er best?

Jeg bruker BV sin. Synes den er grei:) Skulle gjerne hatt en nedtellingsfunksjon det er vel det eneste.

BV sin og så har jeg "i'm expecting" for nedtelling..

Bruker BV sin, og den lilla som alle sammer om:p

Hvilken lilla?:)

Har babyverden og gravid app. Liker best den gravid appen (den lilla)

jeg også bruker bv og den gravid app.. men den stemmer best om man har appel produkt.. på android får man den bare på svensk..- og stemmer ikke med den norske.. -.-'

Hahah.. Jeg leste "gravide aper" jaaaaja! Bruker BV og baby countdown

Hehe gravid aper ;) takk for svar alle :)

Den heter Gravid App eller noe sånt.. Og den er virkelig lilla.. :-P

Ja Gravid app/svangerskaps app. Tror du får den opp om du søker gravid på AppStore

Anbefaler også en app hvor man kan registrere riene når den tid kommer. Husker ikke helt hva den heter, men var contraction et eller annet. Brukte den i 2012 i stedet for å notere ned på et ark ☺️ Morsomt å se tilbake på utviklingen av de i ettertid-fantes den gang både gratis og i betalingsløsning. Sistnevnte var selvsagt best, så jeg kjøpte ihvertfall den (var ikke snakk om mange kronene).

Regner ikke med å trenge rieteller egentlig :) forrige gang startet det med vannavgang og hyppige rier med engang :) men vet jo aldri ;)

Bruker bv sin og pregnancy +. Sistnevnte er amerikansk så termindato stemmer ikkje (avvik på 2 dager) men den har mangen andre fine funksjoner. Kan legge inn vekta di for å følge med på den. Legge inn avtaler (med JM og lege ol) så får ein varsel når d nærmer seg. Gode beskrivelser veke for veke, både om mor og baby. Kan legge inn egne bilder, lage deg liste med navn. Og masse anna

Back
Topp