Gravid app

LilleSommerfugl

Blir kjent med forumet
Stjerneskuddene 2024
Hei, hvilke apper bruker dere, har lastet ned litt forskjellige men vil gjerne høre hvilken dere er mest fornøyde med :D
Har til nå babyverden, graviditet+, flo, libero og preglife men vil gjerne ha flere apper :hilarious:

Hei, hvilke apper bruker dere, har lastet ned litt forskjellige men vil gjerne høre hvilken dere er mest fornøyde med :D
Har til nå babyverden, graviditet+, flo, libero og preglife men vil gjerne ha flere apper :hilarious:
Jeg bruker babyverden, preglife, preggers og nørs :)

Jeg har nok alt så er mulig å ha haha :king men bruker mest liberoklubben og preglife (og babyverden selvfølgelig).

Jeg fikk tips om appen Ovia pregnancy her på forumet i går. Likte den umiddelbart. Og i dag så fikk jeg opp dette varselet :Heartred Enkelte men det føltes så fint å få! Så har jeg babyverden, preglife, nurse og flo(denne mest fra når jeg tracka mensen)

1000019846.png

Bruker babyverdens app. Har preglife også, men den er ikke så mye brukt så langt denne gangen. Med datter i fjor brukte jeg nørs mye mot slutten for å holde styr på bevegelse, og da fødsel kom i gang, riene.

Bruker babyverdens app. Har preglife også, men den er ikke så mye brukt så langt denne gangen. Med datter i fjor brukte jeg nørs mye mot slutten for å holde styr på bevegelse, og da fødsel kom i gang, riene.
Det er sikkert oss førstegangsfødende som har flest apper kan jeg se for meg:p

Har preglife, helseoversikt og babyverden innstallert siden forrige graviditet, men har ikke brukt noen av de så mye enda.

Back
Topp