Gravid app

LilleSommerfugl

Blir kjent med forumet
Stjerneskuddene 2024
Hei, hvilke apper bruker dere, har lastet ned litt forskjellige men vil gjerne høre hvilken dere er mest fornøyde med :D
Har til nå babyverden, graviditet+, flo, libero og preglife men vil gjerne ha flere apper :hilarious:

Hei, hvilke apper bruker dere, har lastet ned litt forskjellige men vil gjerne høre hvilken dere er mest fornøyde med :D
Har til nå babyverden, graviditet+, flo, libero og preglife men vil gjerne ha flere apper :hilarious:
Jeg bruker babyverden, preglife, preggers og nørs :)

Nørs, Preglife og Graviditet + men alle viser jo 3 forskjellige termindatoer selv om første mens og syklus er lik

Jeg har nok alt så er mulig å ha haha :king men bruker mest liberoklubben og preglife (og babyverden selvfølgelig).

Jeg fikk tips om appen Ovia pregnancy her på forumet i går. Likte den umiddelbart. Og i dag så fikk jeg opp dette varselet :Heartred Enkelte men det føltes så fint å få! Så har jeg babyverden, preglife, nurse og flo(denne mest fra når jeg tracka mensen)

1000019846.png

1000019831.png
Og, man kan sammenligne babyen med andre ting enn frukt til en forandring :D

Bruker babyverdens app. Har preglife også, men den er ikke så mye brukt så langt denne gangen. Med datter i fjor brukte jeg nørs mye mot slutten for å holde styr på bevegelse, og da fødsel kom i gang, riene.

Bruker babyverdens app. Har preglife også, men den er ikke så mye brukt så langt denne gangen. Med datter i fjor brukte jeg nørs mye mot slutten for å holde styr på bevegelse, og da fødsel kom i gang, riene.
Det er sikkert oss førstegangsfødende som har flest apper kan jeg se for meg:p

Har preglife, helseoversikt og babyverden innstallert siden forrige graviditet, men har ikke brukt noen av de så mye enda.

Back
Topp