Gravid- app

Repunzel

Gift med forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Juligull2021
Hvilken app bruker dere for å følge svangerskapet?

Jeg har lastet ned Preglife, men det var litt tilfeldig egentlig.
 
Har lastet ned Preglife, Babyverden, Preggers og Helseoversikt! Men tror ikke jeg kommer til å bruke alle altså, har bare ikke funnet ut hvem jeg liker best enda :happy:
 
Preglife og Babyverden. Brukte de da jeg var gravid med mini i 2018, fornøyd da, så velger å bruke dem denne gangen også. :joyful:
 
Bruker preglife, brukte den i forrige svangerskap å :)
Har også oppdatert vekt og lengde på frøkna vi hr der :)
 
Preglife, Babyverden og Preggers :)
 
Preglife liker jeg best, da kan eg jo følge barnet videre etter fødsel også :)
 
Har lastet ned preglife og babyverden sin, i tillegg oppdatert Flo til graviditet i stedet for syklus:)
 
En hel drøss! Hehe. Fitbod og stolpejakten er for trening, da. I forrige graviditet husker jeg at jeg hadde en app som sammenlignet størrelsen på fosteret med et eller annet hver eneste dag, men jeg finner ikke igjen den appen nå. Er det noen som vet hva det kan ha vært?
E12A3BCE-FB30-4DBD-80BF-61EAD1474C80.png
 
En hel drøss! Hehe. Fitbod og stolpejakten er for trening, da. I forrige graviditet husker jeg at jeg hadde en app som sammenlignet størrelsen på fosteret med et eller annet hver eneste dag, men jeg finner ikke igjen den appen nå. Er det noen som vet hva det kan ha vært?
Vis vedlegget 340066
Vet at babyverden kan du sammenligne fra uke til uke hvertfall :)
 
Bruker babyverden sin! Føler den er en av få der man kan endre sykluslengden på, slik at man får opp riktig termin og svangerskapslengde:confused013
 
Bruker babyverden sin! Føler den er en av få der man kan endre sykluslengden på, slik at man får opp riktig termin og svangerskapslengde:confused013
Man kan bare plotte inn den terminen man mener det er manuelt i hvilken som helst app, da er ikke dato for siste mens viktig i det hele tatt :joyful: Og så klart å få inn den norske standarden på antall dager i svangerskapet, men det har du helt sikkert lagt inn :happy:
 
Jeg hadde Preglife sist og likte den spesielt godt fordi man kan eksportere notater til PDF. Det er veldig fint å ha en PDF med notater og bilder fra svangerskapet :happy: Jeg kommer til å ta i bruk appen når jeg er nærmere 12 uker.

Nå bruker jeg bare Flo i graviditetsmodus, det var appen jeg brukte for å bli gravid :happy:
 
Bruker babyverden sin! Føler den er en av få der man kan endre sykluslengden på, slik at man får opp riktig termin og svangerskapslengde:confused013
De regner litt ulikt, ja. Og de amerikanske appene regner et svangerskap tre dager kortere enn hvordan vi regner her til lands. Men det går an å trekke fra tre dager slik at du legger inn et tre dager kortere svangerskap, og vips, så stemmer alt sammen. Det er også mulig å endre termin etter hvert ved å "redigere graviditet", men det kan være litt kronglete å finne frem til.
 
Takk for fine tilbakemeldingene. Da har jeg lastet ned Preglife og babyverden. Spent på hvilken jeg liker best.

Jeg har også hørt om den som sammenligner med frukt. Men vet ikke hvilken
 
Sniker
Fikk beskjed av min jordmor om at hun helst ville at jeg bare brukte helseoversikt og forhold meg til den, da den har mest korrekt informasjon og definisjon av svangerskapslenge :)
Så ville bare tipse om den - det er den beste og mest informative appen av alle jeg har prøvd i tidligere svangerskap.
 
Back
Topp