Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet at babyverden kan du sammenligne fra uke til uke hvertfallEn hel drøss! Hehe. Fitbod og stolpejakten er for trening, da. I forrige graviditet husker jeg at jeg hadde en app som sammenlignet størrelsen på fosteret med et eller annet hver eneste dag, men jeg finner ikke igjen den appen nå. Er det noen som vet hva det kan ha vært?
Vis vedlegget 340066
Det kan de aller fleste, men takk, likevel!Vet at babyverden kan du sammenligne fra uke til uke hvertfall
Man kan bare plotte inn den terminen man mener det er manuelt i hvilken som helst app, da er ikke dato for siste mens viktig i det hele tatt Og så klart å få inn den norske standarden på antall dager i svangerskapet, men det har du helt sikkert lagt innBruker babyverden sin! Føler den er en av få der man kan endre sykluslengden på, slik at man får opp riktig termin og svangerskapslengde
De regner litt ulikt, ja. Og de amerikanske appene regner et svangerskap tre dager kortere enn hvordan vi regner her til lands. Men det går an å trekke fra tre dager slik at du legger inn et tre dager kortere svangerskap, og vips, så stemmer alt sammen. Det er også mulig å endre termin etter hvert ved å "redigere graviditet", men det kan være litt kronglete å finne frem til.Bruker babyverden sin! Føler den er en av få der man kan endre sykluslengden på, slik at man får opp riktig termin og svangerskapslengde
Jeg har ikke sett det i preglife appen er den jeg har brukt mestDet kan de aller fleste, men takk, likevel!
Nei, sant det, akkurat den gjør vel ikke det.Jeg har ikke sett det i preglife appen er den jeg har brukt mest