Gravid app?

gizzie

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Noen som har funnet en allright app som følger utvikling uke for uke? Fant et par, men endte med å slette de siden de tydeligvis ikke følger tidsregning vi bruker i Norge. Ble plutselig 4 dager lenger på vei. Kjekt det altså , men rett sksl være rett.
 
Jeg har lasta ned preggers, babyverden og Helseoversikt :angelic: Til samboeren har vi lasta ned Daddy up, veldig søt app :D
 
Disse tre bruker jeg (se bilde). Får også forskjellig, men man kan justere termindatoen man vil følge på innstillinger på alle appene :)
 

Vedlegg

  • BE1218A7-EB0B-47D3-8259-999419062B9B.jpeg
    BE1218A7-EB0B-47D3-8259-999419062B9B.jpeg
    12 KB · Visninger: 56
Jeg liker best preglife :) Den følger også barnet videre etter fødsel. Legger fortsatt inn info på kommende storesøster i den etter kontroll på helsestasjon.

Din graviditet er også fin :) Den er ikke gratis, men har masse info! Der ser en også hvor stor mini er sammenlignet med frukt osv, noe jeg syns er litt moro.
 
Babyverden, preglife og pregnancy+. Sistnevnte måtte jeg manipulere litt datoer for å få til å telle på norsk måte (endret termin), men den har fine detaljerte animasjoner av fosteret uke for uke...
 
Har Helseoversikt, Preglife og Premom, er egentlig ikke 100% fornøyd med noen av dem, men kanskje mest fornøyd med Preglife siden den er mest estetisk. Den forteller at du er i uke 7 (i den syvende uke liksom) når du er 6+0-6+6 da, så man må være litt obs på det. Så en annen som ble skikkelig forvirret. Stod jo uke 40, men så var det 10 dager igjen av svangerskapet. Stod da 39+0 under, så så lenge man vet hva man skal se etter går det fint.
 
Back
Topp