Gravid app

Snuppelupp87

Elsker forumet
Marshmallows2021
Aprilspirene 2023
Hvilken app bruker dere? Er 10 år siden sist her, så jeg er helt blank :laughing002 Har babyverden sin, men det finnes vel flere bra apper der ute?
 
Har både babyverden og preglife :)
 
Jeg har lasta ned en som heter helseoversikt. Den kan vist brukes i samarbeid med lege og jordmor. :)
 
Her er mine. Fordeler og ulemper med alle. bruker vel mest Ovia og babyverden. 19DDFC58-5B36-4447-B8DB-4F28969C5635.png
 
Bruker Babyverden, PregnancyTracker og Helseoversikt.
 
Jeg syns HiMommy og HiDaddy er så søte! Elsket de i første svangerskap, kommer nok ikke til å bruke de like mye nå, men de er sjarmerende

Ellers bruker jeg preglife og Graviditet+
 
Titter innom Preglife, Preggers, Babyverden, Liberoklubben - og har lastet ned Ovia og Pregnancy+ nå! Ser an hvilken jeg liker best, er veldig gøy å se sammenligninger vedr størrelsen :)

Men en ting som irriterer meg er at selv om jeg har lagt inn første dag i siste mens på alle appene så viser de forskjellig tid jeg er på vei (1 dag forskjell): appene sier enten 4+2 eller 4+3 for o dag..?? Virker som om noen av appene ikke teller med den første mensdagen?
 
Titter innom Preglife, Preggers, Babyverden, Liberoklubben - og har lastet ned Ovia og Pregnancy+ nå! Ser an hvilken jeg liker best, er veldig gøy å se sammenligninger vedr størrelsen :)

Men en ting som irriterer meg er at selv om jeg har lagt inn første dag i siste mens på alle appene så viser de forskjellig tid jeg er på vei (1 dag forskjell): appene sier enten 4+2 eller 4+3 for o dag..?? Virker som om noen av appene ikke teller med den første mensdagen?
Jeg bare endrer første menstruasjonsdag sånn at terminen stemmer overens mellom appene
 
Jeg bare endrer første menstruasjonsdag sånn at terminen stemmer overens mellom appene
Ja det er vel det beste.. men blir jo usikker på hvilken som er «rett».. Noen teller første mensdag som dag 0, mens andre har det som dag 1 i svangerskapet. Jeg går for det, der er mest logisk i mine øyne.

Syns forresten Ovia appen virket veldig informativ og bra!
 
Sniker
Anbefaler daddy up for fedrene :)
 
Syns forresten Ovia appen virket veldig informativ og bra!

Takk for tipset, måtte laste den ned i går jeg også. Liker den veldig godt så langt! :)
 
Jeg liker også kalenderen på Ovia. fin oversikt.
 
Jeg har preglife, babyverden og pregger. Men hvorfor står det graviditets uke 6 (5+3) er jeg uke 5 eller 6? Noen som vet?
 
Back
Topp