soulbeauty
Andre møte med forumet
Hei
Hvilken gravid app bruker du?
Noen som har en de kan anbefale?
Hvilken gravid app bruker du?
Noen som har en de kan anbefale?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir så frustrert over at Flo mener jeg er lengre på vei enn babyverden. Trodde de begge bruker første dag av siste mensentrasjon...Jeg bruker flere, hahaha Alle har forskjellig ting jeg liker med dem
Preglife, Preggers og Helseoversikt
Har også skiftet til graviditetsmodus i appen Flo
Hos meg er de lik, men Flo teller annerledes enn de andre appene Den sier jeg er i uke 6 og på dag 6, mens de andre teller at jeg har vært gravid i 5 uker og 5 dager. Så når man feks er 6+0 så sier Flo at man er gravid i uke 7, dag 1. Om du skjønner, er dårlig på å forklareBlir så frustrert over at Flo mener jeg er lengre på vei enn babyverden. Trodde de begge bruker første dag av siste mensentrasjon...
Såklart. Nå skjønner jeg Takk for oppklaringenHos meg er de lik, men Flo teller annerledes enn de andre appene Den sier jeg er i uke 6 og på dag 6, mens de andre teller at jeg har vært gravid i 5 uker og 5 dager. Så når man feks er 6+0 så sier Flo at man er gravid i uke 7, dag 1. Om du skjønner, er dårlig på å forklare