Gravid App

Preglife bruker jeg :)
 
Jeg bruker flere, hahaha :hilarious: Alle har forskjellig ting jeg liker med dem :p
Preglife, Preggers og Helseoversikt
Har også skiftet til graviditetsmodus i appen Flo :)
 
Her er mine:
87C0F43B-A489-4652-AF9D-BE8B58BAD3B3.png

liker kalenderen i Ovia, og oversikten i preggers.
 
En hel drøss! Her ligger de i prioritert rekkefølge.
14A83123-5F7E-423E-AFCF-5D3364B0EE4B.png
 
Har de fleste over, men de jeg liker best er Preglife og babyverden.:happy:
 
Jeg bruker babyverden sin sammen med preglife :)
 
Jeg bruker flere, hahaha :hilarious: Alle har forskjellig ting jeg liker med dem :p
Preglife, Preggers og Helseoversikt
Har også skiftet til graviditetsmodus i appen Flo :)
Blir så frustrert over at Flo mener jeg er lengre på vei enn babyverden. Trodde de begge bruker første dag av siste mensentrasjon...
 
Blir så frustrert over at Flo mener jeg er lengre på vei enn babyverden. Trodde de begge bruker første dag av siste mensentrasjon...
Hos meg er de lik, men Flo teller annerledes enn de andre appene :happy: Den sier jeg er i uke 6 og på dag 6, mens de andre teller at jeg har vært gravid i 5 uker og 5 dager. Så når man feks er 6+0 så sier Flo at man er gravid i uke 7, dag 1. Om du skjønner, er dårlig på å forklare :hilarious:
 
Hos meg er de lik, men Flo teller annerledes enn de andre appene :happy: Den sier jeg er i uke 6 og på dag 6, mens de andre teller at jeg har vært gravid i 5 uker og 5 dager. Så når man feks er 6+0 så sier Flo at man er gravid i uke 7, dag 1. Om du skjønner, er dårlig på å forklare :hilarious:
Såklart. Nå skjønner jeg Takk for oppklaringen
 
Jeg bruker Babyverden, graviditet+ og helseoversikt. Syns det er kjekt.
 
Jeg har lastet ned et par, men bruker egentlig bare Preggers og Helseoversikt. De er enkle og informative synes de andre med bilder av innsiden av livmoren og detaljert bilde av et foster er så ekle Too much information liksom!
 
Jeg har Babyverden, og helseoversikt. Sistnevnte har jeg nettopp begynt å bruke. Virker ganske grei. Babyverden sin brukte jeg sist svangerskap og liker den godt. Enkel og grei.
 
Back
Topp