Gravid app

Preglife og gravid og barn☺️
 
Jeg har babyverden og preglife. Preglife ligger liksom en uke foran på et vis, hva er greien med det? :wideyed:
 
Preglife, Graviditet + (delvis engelsk) og babyverden har jeg :)
 
Babyverden har eigen app som du kan laste ned HER :)
I appen får du oppdateringar om fosteret kvar veke og ein kort tekst kvar dag. I tillegg kan du høyre på veke for veke podcasten som tek opp svangerskapsrelaterte temaer for den aktuelle veka i graviditeten.
HER finner du ein enkel bruksanvisning til appen.
 
Jeg bruker en som heter bare Pregnancy, den liker jeg best. Jeg er ikke interessert i så mye artikler og sånt, og i hvert fall ikke interessert i masse "sosiale" greier. Jeg har også en annen som heter Preggers, og den er også fin.
 
Har flere liggende fra forrige svangerskap, men liker Preglife best, så det er den jeg blir å bruke nå hovedsakelig.
 
Dere som bruker Preglife, for barn Nr 2 eller 3 får dere til å skrive nye dagbokinnlegg??
 
Jeg har Babyverden, graviditet+ og Helseoversikt. Den siste skal det være litt treningstips for gravide på, men har akkurat lasta den ned.
 
Preglife og babyverden :happy:
 
Flo, Preglife og Babyverden her. Vi har begge tilgang til samme bruker på Preglife. Ting jeg fyller inn der, blir da synlig for mannen også:)
 
Graviditet+, Preglife, Flo og Babyverden – helt topp med podcastene integrert i Babyverden-appen!
 
Back
Topp