Gravid app ??

lillegull11

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Hvilke gravid apper har du? Å hvilken anbefaler du ??:D har lyst å laste ned én men har ikke så mye plass på telefonen så kan kun ha én :P takk for tips !

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Hmm.. jeg har BV sin, en som heter Gravid App, og en fra whattoexpect.com. Gravid App er på svensk, sistnevnte på engelsk. Aller helst skulle jeg hatt en fra graviditetsoraklet på nhi.no, men de har ikke laget noen app så vidt jeg vet.

Det er forskjellig info på bv og den fra whattoexpect.com, de oppgir forkjellig crl og litt sånt. Gravid app rekner ut prosentvis hvor mye av graviditeten som gjenstår.

Skulle jeg bare hatt én, hadde det vel blitt bv sin.

22.02.2015 ♡

Digger gravid app, har å bv sin og pampers. Jeg har gravid app på norsk og liker den best

Sent from my iPhone using BV Forum

Digger gravid app, har å bv sin og pampers. Jeg har gravid app på norsk og liker den best

Fant den ikke på norsk - hvilken mobil har du?

Red: ser nå at det står 'sent from my iPhone'.. hehe :)

22.02.2015 ♡

Last edited:
Har en galkjekk som heter i'm pregnant! Der kan du legge inn vekt og følge med på vektøkningen, lese om hver uke og legge inn symptomer for hver dag. Det er og en kick counter! Pluss du får med en widget med hvordan fosteret ser ut så langt du er komt :)
Logoen til appen er en lilla dame med gravidmage med et lite hjerte i. Helt gratis :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg har både BV sin og den som heter Gravid app. Jeg liker BV sin best. Gravid app oppgir annen info om størrelse på fosteret enn det alle andre sider sier. Nå som jeg er 10 uker på vei, forteller BV og de fleste andre nettsteder at fosterets lengde er mellom 33 og 41 mm, mens Gravid app sier at den er mellom 45 og 60 mm. Ganske stor forskjell der!

Fra mobil.

Bruker BV og gravid app. Får nyhetsbrev fra nhi.no/ graviditetsoraklet, anbefales å ta en titt der, mye nyttig og kjekk lesing :-)

Jeg bruker bv og gravid-app, men også Babycentre sin, den har mange relevante linker til artikler for hver uke. Anbefaler å sjekke den ut:)

Har to bv sin og en lilla eg... Liberoklubben eller noe. Syns de utfyller hverandre bra

Back
Topp