hvordan får den til det?I følge gravid appen min har jeg en liten gutt i magen :b
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvordan får den til det?I følge gravid appen min har jeg en liten gutt i magen :b
hvordan får den til det?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
haha sånn ja.. det har forsåvidt babyn på appen min åHehe, er i uke 15 nå (14+5) og da ser jeg er liten tissemann på bildet av sånn babyen ser ut nå i appen :b
Har du sett på Babycenter sin? Gul logo med noen krusseduller som ser ut som et tre. Den heter "My Pregnancy Today". ( i android ). Den viser bilde uke for uke der man seg kor stor baby er inni magen![]()
Det gjør forøvrig også Babybump sin. Der kan du også legge inn bilder selv uke for uke. Men eg syns Babycenter sin er bedre. Masse tips hver dag![]()
Se gjerne http://www.babycenter.com/ også![]()
Samme her! Den lilla? Det står i info om mor at man er i 2. trimester, men det står 1. trimester i statistikkenGravid app vil ikke fortelle meg at jeg er i 2.trimester :b