hvordan får den til det?I følge gravid appen min har jeg en liten gutt i magen :b
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvordan får den til det?I følge gravid appen min har jeg en liten gutt i magen :b
hvordan får den til det?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
haha sånn ja.. det har forsåvidt babyn på appen min åHehe, er i uke 15 nå (14+5) og da ser jeg er liten tissemann på bildet av sånn babyen ser ut nå i appen :b
Har du sett på Babycenter sin? Gul logo med noen krusseduller som ser ut som et tre. Den heter "My Pregnancy Today". ( i android ). Den viser bilde uke for uke der man seg kor stor baby er inni magen
Det gjør forøvrig også Babybump sin. Der kan du også legge inn bilder selv uke for uke. Men eg syns Babycenter sin er bedre. Masse tips hver dag
Se gjerne http://www.babycenter.com/ også
Samme her! Den lilla? Det står i info om mor at man er i 2. trimester, men det står 1. trimester i statistikkenGravid app vil ikke fortelle meg at jeg er i 2.trimester :b