Gravid app

Smurfeline09

Blir kjent med forumet
Desemberskattene 2014
Noen som har tips på en bra gravid app ?? :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg bruker den fra babyverden, og den som heter gravid app, den som er lilla :) kjempefornøyd med dem!

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Gravid app vil ikke fortelle meg at jeg er i 2.trimester :b

hvilken fra babyverden?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

tok det lang tid før dere fikk fødselsboken?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Fikk den på første konrtoll hos legen. Da fikk jeg en "gravidpose" med blant annet fødselboken i.

♡ Venter en skatt i Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Jeg bruker også babyverden sin app. Fornøyd med den :-) Men har ville hatt en app som viser mer bilder eller animasjon av hvordan babyen ser ut til enhver tid. Men har ikke funnet noe. .

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Jeg bruker den fra babyverden, og den som heter gravid app, den som er lilla :) kjempefornøyd med dem!

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)
Samme her :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Gravid app vil ikke fortelle meg at jeg er i 2.trimester :b
Hvor langt er du på vei? Mener at den skifta sent her, ikke før jeg var i uke 15 el 16. :p

Hvor langt er du på vei? Mener at den skifta sent her, ikke før jeg var i uke 15 el 16. :p

Åja, da får jeg bare være tålmodig :D fordelen er at 2.trimester går veldig fort i appen ;-)

Jeg bruker også babyverden sin app. Fornøyd med den :-) Men har ville hatt en app som viser mer bilder eller animasjon av hvordan babyen ser ut til enhver tid. Men har ikke funnet noe. .

Libero hadde en men den er sletta nå:/ vet ikke om det finns en annen .. Hm

<3 venter en vinterbebi <3

En god app er WomanLog Pregnancy (heter hvertfall det i Android). Logoen er sort med to blomster.

Den viser en kalender slik at du lett kan slå opp på en dato og se kor langt du er på vei på det tidspunktet. Eg syns det er kjekt å se kor kor mange uker eg er den 4. september for eks ;) Men merker at det betydde mer i starten! heheheh!

Jeg bruker også babyverden sin app. Fornøyd med den :) Men har ville hatt en app som viser mer bilder eller animasjon av hvordan babyen ser ut til enhver tid. Men har ikke funnet noe. .

Har du sett på Babycenter sin? Gul logo med noen krusseduller som ser ut som et tre. Den heter "My Pregnancy Today". ( i android ). Den viser bilde uke for uke der man seg kor stor baby er inni magen :)

Det gjør forøvrig også Babybump sin. Der kan du også legge inn bilder selv uke for uke. Men eg syns Babycenter sin er bedre. Masse tips hver dag :)

Se gjerne http://www.babycenter.com/ også :-)

I følge gravid appen min har jeg en liten gutt i magen :b

Back
Topp