Noen som har tips på en bra gravid app ??
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tok det lang tid før dere fikk fødselsboken?
Fikk den på første konrtoll hos legen. Da fikk jeg en "gravidpose" med blant annet fødselboken i.tok det lang tid før dere fikk fødselsboken?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Samme herJeg bruker den fra babyverden, og den som heter gravid app, den som er lilla kjempefornøyd med dem!
Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des
Hvor langt er du på vei? Mener at den skifta sent her, ikke før jeg var i uke 15 el 16.Gravid app vil ikke fortelle meg at jeg er i 2.trimester :b
Hvor langt er du på vei? Mener at den skifta sent her, ikke før jeg var i uke 15 el 16.
To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14
Libero hadde en men den er sletta nå:/ vet ikke om det finns en annen .. HmJeg bruker også babyverden sin app. Fornøyd med den Men har ville hatt en app som viser mer bilder eller animasjon av hvordan babyen ser ut til enhver tid. Men har ikke funnet noe. .
Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app
kanskje man ikke får den før man er så å så langt på vei?
jeg å
Jeg bruker også babyverden sin app. Fornøyd med den Men har ville hatt en app som viser mer bilder eller animasjon av hvordan babyen ser ut til enhver tid. Men har ikke funnet noe. .
Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app