Gravid app

fjellgeita2016

venter en liten januarskatt
Januarskatter 2015
Noen som vet om noen bra gravid app`er til android telefon?
Har lastet ned babyverden app`en og mammanett sin. Men mammanett sin må en jo betale for å ha full versjon:/

har iPhone jeg da, men har BV sin, womanlog preg. og mammanett sin. men kan ikke huske jeg betalte noe for den :confused:Hvis det er det samme da :)

Jeg har bv sin, men har iPhone då!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg bruker what to expect :)

Jeg har BV appen og syns den er bra:). Har også mammanett appen, men måtte ikke betale. Den er jo en uke lengere fram enn BV og sier jeg har termin 3 dager før egentlig. Er den sånn hos dere også? Har iPhone foresten :)

Jeg har BV appen og syns den er bra:). Har også mammanett appen, men måtte ikke betale. Den er jo en uke lengere fram enn BV og sier jeg har termin 3 dager før egentlig. Er den sånn hos dere også? Har iPhone foresten :)

Har iķke måttet betale enda jeg heller. Men for å se hva som skjer etter uke 7 eller 8 må jeg det..

Ja det er slik hos meg også :) Den sier jeg har termin 11, og bv sin 14ene :)

Back
Topp