Gravid/ammepute

Sniker
Stor bbhugme som gravidpute. Har prøvd svangerskap med og uten, sov mye bedre med støtte av den puta. For myk og stor som ammepute for meg.
Har vanskelige bryster å amme med, og det hdde nok blitt flaske her om jeg ikke hadde fått tak i cosyfix da baby var 4 uker. Hadde da mye smerter og sår, vanskelig å støtte opp brystet skikkelig. Har store bryster og små og flate brystknopper, dårlig kombi - men det funker når cosyfix tar hele vekten til baby og jeg kan støtte brystet med c-grep.

Uansett - de flere barselavdelinger har cosyfix og noen har også andre puter. Men da kan man prøve dem der :)

Jeg prøvde meg først uten ammepute sist, for å se. Men kjøpte meg veldig fort en (men det er selvfølgelig individuelt hva man har behov for). Mener det var doomoo, og vært fornøyd med den. Ikke veldig dyr heller.

Hadde ikke gravidpute sist, brukte en dyne, men det ønsker jeg meg til jul å år :happy: Spesielt siden det er tvillinger denne gangen så regner med at det er kjekt å ha. (Og dyna ble litt knotete i lengden...)

Sniker
Stor bbhugme som gravidpute. Har prøvd svangerskap med og uten, sov mye bedre med støtte av den puta. For myk og stor som ammepute for meg.
Har vanskelige bryster å amme med, og det hdde nok blitt flaske her om jeg ikke hadde fått tak i cosyfix da baby var 4 uker. Hadde da mye smerter og sår, vanskelig å støtte opp brystet skikkelig. Har store bryster og små og flate brystknopper, dårlig kombi - men det funker når cosyfix tar hele vekten til baby og jeg kan støtte brystet med c-grep.

Uansett - de flere barselavdelinger har cosyfix og noen har også andre puter. Men da kan man prøve dem der :)
Takk for svar! Sikkert veldig lurt å prøve ammepute, ja.

Her er bbhugme er superhit både før, i, og etter graviditet, for hele familien. Så langt har vi kjøpt inn tre stykker og ser ikke bort fra alt det blir flere heller.

Bbhugme er verdt penga- treat yourself :happy:

Jeg syns bbhugme var ubrukelig som ammepute, Cozyfix derimot er helt fantastisk! Bbhugme er god å sove med, anbefaler den.

Jeg elsket også å sove med min BBhugme! Brukte den vel fra rundt uke 12-13 i siste svangerskap, min tankegang er at jo lenger du bruker den jo mer verdi får du for pengene :laughing002 Den er deilig å sove med når du ikke er gravid også, mannen pleide å stjele den når jeg ikke var der. Rundt uke 30 og utover tror jeg nesten ikke at jeg hadde klart meg uten.

Jeg har kjøpt en helt enkel lang pute. Hadde det med mine to første også, og likte den godt. God støtte til mage, knær og ankler.
Men har ikke fått testet den enda, for 10åringen har lagt sin store elsk på den :smiley-bounce022

Back
Topp