Gravid/ammepute

Jeg hadde bbhugme men den havnet som regel på gulvet i løpet av natten, sover veldig urolig :hilarious: men har spart på den og drar den vel frem etter hvert! Likte den ikke som ammepute ble for voldsomt men kan varmt anbefale cozyfix ammepute :)

Enig i dette! BBhugme er kjempebehagelig med gravidmagen. Cozyfix er en veldig bra ammepute. Jeg fikk låne sistnevnte, så kom meg unna å måtte kjøpe begge ;)

Jeg brukte også BB hugme i forrige svangerskap, men jeg syns den generelt var for bløt og vanskelig å få til å fungere en hel natt - skulle jeg snu meg ble det for mye stress. Da syns jeg faktisk denne her var mye bedre: https://www.coolstuff.no/Zenkuru-Kr...-vS826FE2nAt5A_c-SFf2pmAoNBpil0kaAvDBEALw_wcB

Når det gjelder ammepute syns jeg Cozyfix ammeputen er helt overlegen de første 9 mnd - etter det blir babyen for stor, men for de av oss som ikke har så store bryster, så er det gull med en pute som plasserer baby komfortabelt rett foran brystet - og beltet gjør at det er 100 % stabilt. Så jeg kunne ha hendene fri når jeg ammet ❤️ BB hugme ble altfor myk syns jeg - men igjen, den passer kanskje om du har større bryster som «rekker lenger ned»

Har brukt bbhugme en uke. Har et bekken som streiker, kjenner stor forskjell med og uten puta. Jeg kjøpte en bruk på finn.no, den var 1 år gammel,til under halv pris av org pris. Vasket trekket på 60 grader og puttet hele puta i fryseren i litt over 1 døgn. Er forøvrig bare 6+2 i dag men puta er gull verdt.
Jeg har notert den ned på innkjøpslista mi. Hadde i grunn ikke tenkt å handle noe black friday, men hvis den dukker opp på salg et sted så kan det jo vurderes allerede nå :happy: jeg visste ikke at den var nyttig så tidlig. Takk for svar :love017

Jeg brukte også BB hugme i forrige svangerskap, men jeg syns den generelt var for bløt og vanskelig å få til å fungere en hel natt - skulle jeg snu meg ble det for mye stress. Da syns jeg faktisk denne her var mye bedre: https://www.coolstuff.no/Zenkuru-Kr...-vS826FE2nAt5A_c-SFf2pmAoNBpil0kaAvDBEALw_wcB

Når det gjelder ammepute syns jeg Cozyfix ammeputen er helt overlegen de første 9 mnd - etter det blir babyen for stor, men for de av oss som ikke har så store bryster, så er det gull med en pute som plasserer baby komfortabelt rett foran brystet - og beltet gjør at det er 100 % stabilt. Så jeg kunne ha hendene fri når jeg ammet ❤️ BB hugme ble altfor myk syns jeg - men igjen, den passer kanskje om du har større bryster som «rekker lenger ned»

Jeg har ganske store bryster, men bbhugme ble for myk for meg også, følte den var mer ustabil og ujevn. Cosyfix var definitivt bedre for meg også. Brukte av og til en liten pute under for å få babyen opp i "riktig" høyde, slik at han lå rett foran brystet og teknikken dermed ble bedre :)

Jeg har ganske store bryster, men bbhugme ble for myk for meg også, følte den var mer ustabil og ujevn. Cosyfix var definitivt bedre for meg også. Brukte av og til en liten pute under for å få babyen opp i "riktig" høyde, slik at han lå rett foran brystet og teknikken dermed ble bedre :)
Aha :) da var det bare noe jeg fikk for meg, siden BB var så populær - tenkte at jeg bare var litt annerledes:wacky:

Aha :) da var det bare noe jeg fikk for meg, siden BB var så populær - tenkte at jeg bare var litt annerledes:wacky:
Kan godt hende andre opplever den som god. Sa det vel egentlig for å illustrere at dette sikkert er veldig individuelt :) kom kanskje ikke så godt frem, beklager. Var ikke meningen å korrigere deg eller noe :p

Kan godt hende andre opplever den som god. Sa det vel egentlig for å illustrere at dette sikkert er veldig individuelt :) kom kanskje ikke så godt frem, beklager. Var ikke meningen å korrigere deg eller noe :p
Å ja - nei nei - tenkte virkelig ikke at du gjorde det ;) jeg fikk bare dårlig samvittighet fordi jeg kanskje kom med en spekulasjon som kunne være helt på jordet:hungover:

Jeg har også bare gode endringer med bbhugme, men den fungerte ikke som ammepute her heller. Angrer veldig på at jeg ikke kjøpte cozyfix, ser den blir skrytt opp i skyene omtrent overalt, men de to jeg hadde (en fra Rätt start og en fra Doomoo) gjorde nytten.

Har dem bare nettbutikk, eller har dem bare noen fysiske butikker? :)
Jeg kjøpte i fysisk butikk på Skøyen - usikker på hvilke andre butikker de har evt? Men jeg fikk først prøve den på barsel på ABC Ullevål - de anbefalte den og man fikk låne under oppholdet der :)

Jeg kjøpte i fysisk butikk på Skøyen - usikker på hvilke andre butikker de har evt? Men jeg fikk først prøve den på barsel på ABC Ullevål - de anbefalte den og man fikk låne under oppholdet der :)

åjaa, kjenner sånn pute hadde vært godt å ha og sikkert god å ha de putene når magen vokser

Back
Topp