Gravid/ammepute

Ønsker89

Andre møte med forumet
Hei. Noen som har noen erfaring med gravid/ammepute?
Har litt utfordrende hofter fra før og merker allerede det nok hadde vært godt med en pute jeg kunne legge mellom beina etc.

Har også bbhugme! Vart godt brukt i forrige svangerskap og skal nok godt brukt denne gangen også!
Bruker den til ammepute etterpå ! Verdt pengene!

Har også bbhugme! Har allerede tatt den i bruk når jeg skal sove nå pga skikkelig vonde hofter :confused: Den er helt fantastisk!
Men for meg fungerte den ikke som ammepute. Følte at babyen bare «forsvant» ned i puta og jeg fant aldri en god stilling med den, så droppet å bruke den til amming.

Bbhugme ❤ Brukte den sist svangerskap, og den brukes flittig :hilarious:

Enig med de over, bbhugme er god! Jeg brukte den til og med til å støtte under knærne under forrige fødsel. Veldig kjekk!

Bbhugme reddet virkelig litt bekken sist, ble ikke like dårlig som 1.gang og har faktisk brukt den siden nr 2 ble født når jeg sover, siden bekkenet aldri er blitt helt bra! Kan redde noen flere timers søvn og er virkelig verdt pengene!

Apropos verdt pengene: Jeg kjøpte min bbhugme på Finn for en mye billigere penge enn de koster nye, og den var god som ny! Det var et stort utvalg der da jeg skulle kjøpe, og det tipper jeg at det fortsatt er, siden den fortsatt er populær og blir anbefalt av mange.

Jeg hadde bbhugme men den havnet som regel på gulvet i løpet av natten, sover veldig urolig :hilarious: men har spart på den og drar den vel frem etter hvert! Likte den ikke som ammepute ble for voldsomt men kan varmt anbefale cozyfix ammepute :)

Bbhugme skal øyeblikk tas frem igjen. Kjøpte tidligere i år og har bare prøvd den som ikke-gravid. Gleder meg til å øyeblikk ta den frem :D

Sniker fra november 2020

Har termin om 11 dager og har ikke hatt gravidpute - noe jeg angrer veldig på!:eek:

Alle anbefaler bbhugme gravid og ammepute, kommer til å kjøpe den neste gang jeg er gravid :D

Sist jeg hadde baby, slet jeg etterhvert mye med rygg og korsrygg i sammenheng med liggende nattamming. Husker jeg tenkte jeg burde hatt stødige puter langs ryggen som jeg kunne hvilt/lent meg litt bakover på. Er det noen som har erfart noe av det samme og evt. funnet en god løsning på det?

(Er litt redd for at bbhugme blir for bløt og bevegelig pga. kule-fyllet.)

Jeg tror ikke jeg har noen venninner som har denne puta faktisk! Skulle så gjerne ha prøvd den bare litt før man kjøper den! :angelic:
Til dere som har brukt den i tidligere svangerskap: har dere lyst til å fortelle noe konkret hvorfor den er bra?

Jeg tror ikke jeg har noen venninner som har denne puta faktisk! Skulle så gjerne ha prøvd den bare litt før man kjøper den! :angelic:
Til dere som har brukt den i tidligere svangerskap: har dere lyst til å fortelle noe konkret hvorfor den er bra?
Tja. Den former seg veldig lett inntil kroppen slik at den gir behagelig støtte. Du kan justere hvor hard puten skal være gjennom å stramme gummi-dingsene i endene av puta mer eller mindre. Og så er den lang nok til å støtte både langs brystet og under kneet og leggen på natta. Den er også god som støtte bak ryggen hvis du for eksempel vil sitte i senga.

Jeg fikk ikke prøvd den med baby da jenta mi dessverre døde rett før hun ble født, men tenker den er ålreit som ammepute også. Jeg fikk iallfall testa gjennom et helt svangerskap, hun kom over termin. Det kan kanskje ta litt tid å for ut av hvordan den best kan brukes, men det går seg til.

Hvor tidlig i svangerskapet begynner dere å bruke den? :D Er helt ny som gravid og prøver å lære så mye som mulig fra dere som allerede har «erfaring» :woot:

Hvor tidlig i svangerskapet begynner dere å bruke den? :D Er helt ny som gravid og prøver å lære så mye som mulig fra dere som allerede har «erfaring» :woot:
Har brukt bbhugme en uke. Har et bekken som streiker, kjenner stor forskjell med og uten puta. Jeg kjøpte en bruk på finn.no, den var 1 år gammel,til under halv pris av org pris. Vasket trekket på 60 grader og puttet hele puta i fryseren i litt over 1 døgn. Er forøvrig bare 6+2 i dag men puta er gull verdt.

Bbhugme gravidpute. Har fortsatt å bruke den etter at jeg fikk barn i fjor :hilarious: veldig god! Men som ammepute vil jeg anbefale cosyfix! For kjempegod og stabil støtte i begynnelsen :)

Back
Topp