Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har en bbhugme som jeg ikke kunne vært foruten! Elsker den!Hei. Noen som har noen erfaring med gravid/ammepute?
Har litt utfordrende hofter fra før og merker allerede det nok hadde vært godt med en pute jeg kunne legge mellom beina etc.
Tja. Den former seg veldig lett inntil kroppen slik at den gir behagelig støtte. Du kan justere hvor hard puten skal være gjennom å stramme gummi-dingsene i endene av puta mer eller mindre. Og så er den lang nok til å støtte både langs brystet og under kneet og leggen på natta. Den er også god som støtte bak ryggen hvis du for eksempel vil sitte i senga.Jeg tror ikke jeg har noen venninner som har denne puta faktisk! Skulle så gjerne ha prøvd den bare litt før man kjøper den!
Til dere som har brukt den i tidligere svangerskap: har dere lyst til å fortelle noe konkret hvorfor den er bra?
Har brukt bbhugme en uke. Har et bekken som streiker, kjenner stor forskjell med og uten puta. Jeg kjøpte en bruk på finn.no, den var 1 år gammel,til under halv pris av org pris. Vasket trekket på 60 grader og puttet hele puta i fryseren i litt over 1 døgn. Er forøvrig bare 6+2 i dag men puta er gull verdt.Hvor tidlig i svangerskapet begynner dere å bruke den? Er helt ny som gravid og prøver å lære så mye som mulig fra dere som allerede har «erfaring»