gravid 5+2 symptomer?

• Trådstarter Trådstarter kristinecar
  • Opprettet Opprettet
K

kristinecar

Guest
Heisann, er gravid for første gang og er dermed litt usikker ang ting. Er bare 20 år, og ganske så redd ! Hadde sist menstruasjon 13 april, så regner med at 5+2 er riktig. Mensen kom ikke, og vondter i bryst kom tidlig. I det siste har jeg hatt en del stikkinger i magen, føler at det presser litt også har jeg svært vondt i brystene, er dette normalt? Hvilke symptomer hadde du da du var i uke 6?

Helt normalt, symptomer kan variere fra ingenting til masse forskjellig :)

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Det du beskriver er akkurat sånn som mange gravide før deg har beskrevet.
Slapp av og kos deg:)

Helt normalt :) er nå i uke 10 og har hatt mye stikkinger og "mensensmerter" helt fra jeg skulle hatt mensen.... Så bankende hjerte i uke 8 så alt så bra ut xsmile9 lykke til videre.

Helt normalt. Her var symptomene vonde pupper, tretthet og snodig humør med første så tidlig, og med andre nå var jeg trett med masse mensmurringer så tidlig ; )

Hei!
Jeg sluttet på pillene i slutten av April og skulle ha mensen forrige lørdag. Tok test på søndag og den ble negativ, men har hatt menssmerter nesten hver dag etter mensen egentlig skulle vært her. Har hørt at det kan være at jeg ikke har fått nok hormon i kroppen til at det gjør utslag på testen, men vil ikke bruke mye penger på tester hver uke. Tørr heller ikke å drikk, for jeg KAN være gravid..
Åh, stress!

Heisann, er gravid for første gang og er dermed litt usikker ang ting. Er bare 20 år, og ganske så redd ! Hadde sist menstruasjon 13 april, så regner med at 5+2 er riktig. Mensen kom ikke, og vondter i bryst kom tidlig. I det siste har jeg hatt en del stikkinger i magen, føler at det presser litt også har jeg svært vondt i brystene, er dette normalt? Hvilke symptomer hadde du da du var i uke 6?

Jeg er litt over 11 uker nå, og har hatt stikkinger, mensensmerter og mye magevondt hele tiden, først nå jeg syns det er litt roligere i magen... Jeg fikk veldig tidlig ekkel smak i munn som ikke gikk bort uansett hva jeg spiste eller drakk + vonde pupper. Ble vel kanskje litt fortere grinete også hvis jeg ikke husker feil...
Har ikke kastet opp noen gang, og heller ikke hatt noe særlig kvalme :) tror det er normalt det du har!! :)

Fant ut at jeg var gravid i ca uke 5. Da var symptomene ømme bryster, mye morgenkvalme og kjempe trøtt. Kunne sove hele tiden. :p
Fra uke 10 begynte jeg å kjenne ubehagelig "strekk" nederst i magen, det var nok bare på grunn av at livmoren vokste mye.

Hadde nesten ingen symptomer da jeg fant ut at jeg var gravid i uke 6. Men ømme bryster er det eneste jeg har hatt siden jeg ble gravid, er nå 12 uker :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Første symptomet jeg fikk og hadde lenge var ekkel smak i munnen. Jeg hadde også ømme pupper. mensenlignende smerter har jeg hatt også fra rundt uke 5, er uke 13+5 nå og fortsatt vondt :( men vært på tidlig UL så vet at alt er bra... :)

Back
Topp