Gravid 4+0 :-)

Poppi

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Her er dagens CB 9dp5dt. Det er det første krysset jeg har fått i hele mitt liv <3

billigtester fra 7dp øverst til 9dp5dt nederst. Blodprøve fredag.

a804d16b887c5e19fd08d34a78af770f

Gratulerer så mye med fine, positive tester! Spennende med blodprøven også, bare for å se hvor høyt HCG-nivået ditt er :). Lykke til videre med svangerskapet!

Hurra!!! Jeg skal ta test i morgen tidlig, selvom blodprøven er bekreftet, kun for å se det med egne øyne :-P

c67461bd7f7ef125cd39522b6e76ad75

Dagens billig test nederst og en digital som viser gravid1-2 :D Nå er jeg tom for BT så dropper å teste mer nå tror jeg. Blodprøve i morgen :)

Gratulerer :) Hvordan får man tatt disse blodprøvene? Har ikke hørt snakk om det på fertilitetsavdelingen, verken nå eller sist :/

Takk for det! Jeg tok blodprøve i dag og hcg nivået var visstnok litt lavt. Må sammenlikne med en blodprøve på mandag for å se om det er stigning. Det er min fertilitetsklinikk som gjør dette som fast rutine. Hvor hører du til?

Ble kjemisk her, hcg var lavere i dag, og mensen bør nok da komme julaften eller noe slikt. Håper jeg slipper menssmerter julaften, at den heller kommer før eller etter :(

Ble kjemisk her, hcg var lavere i dag, og mensen bør nok da komme julaften eller noe slikt. Håper jeg slipper menssmerter julaften, at den heller kommer før eller etter :(
Så trist!! :-(

Så utrolig leit. :( Sender deg en klem

Takk for det. Veldig lei oss nå som det endelig gikk etter lang tids prøving, men får heller prøve å heve blikket og sette pris på at jeg faktisk kan bli gravid. 2016 skal bli året! <3

Uff, så utrolig leit! :( Fryktelig lei meg på dine vegne. Håper du klarer å slappe av og finne roen i julen samt bygge deg opp mot nye muligheter i 2016. Stor klem sendes din vei! <3

Uff, så utrolig leit! :( Fryktelig lei meg på dine vegne. Håper du klarer å slappe av og finne roen i julen samt bygge deg opp mot nye muligheter i 2016. Stor klem sendes din vei! <3

Tusen takk for det. Vi skal klare det i 2016 har jeg bestemt meg for! :) god jul til deg og dine!

Back
Topp