Gravid 35+

Abstract83

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Julegavene 2019
Hei flere 35+ Her?

Jeg blir 36 til sommeren. Dette blir barn nr3. En "nesten" attpåklatt :Heartred Babyen får to brødre på 7 og 5 år. Kjenner på at det skal bli deilig å ha to ganske selvstendige gutter som klarer mye selv når nr3 kommer. Det er 2 år mellom gutta og DET var veldig utfordrende.

Jeg blir 35 i Oktober, og dette er første barnet. Brukte lang tid på å finne meg mannen i mitt liv, men når jeg først fant han, så har ting gått fort <3

Jeg blir 35 i Oktober, og dette er første barnet. Brukte lang tid på å finne meg mannen i mitt liv, men når jeg først fant han, så har ting gått fort <3
Men så herlig at du fant Mr. Right :Heartred Spennende med første barnet, kjenne på alt nytt :)

38, er 39 ved termin. Har ei datter som nå er 13 fra før. Dette er sambos første. Han har gått fra å være barnløs ungkar til å ha gravid samboer og tenåring i hus i løpet av 5 år. Bratt læringskurve gitt :D

Jeg er 38 ved termin :nailbiting::bag:

Jeg blir 35 rett etter barnet blir født:) i huset har vi en på 10 og en på 13 :)

37 ved termin her, og barn nummer 3. Blir bare litt over året mellom de to yngste, men babyen jeg har nå er "verdens roligste" så dette går nok bra :dummy:

38, er 39 ved termin. Har ei datter som nå er 13 fra før. Dette er sambos første. Han har gått fra å være barnløs ungkar til å ha gravid samboer og tenåring i hus i løpet av 5 år. Bratt læringskurve gitt :D
Jeg hører ikke til her inne, men fikk så lyst å svare på denne :p
Når jeg ble sammen med mannen var han en ungkar på 34 år, med ett forhold bak seg i tidlig 20årene og ingen barn. Nå 2 år senere er han en praktiserende småbarnsfar, gift, barn på vei og holder på å selge ungkarsboligen :hilarious:
Fikk så lyst å nevne det siden det var så likt.
Kos dere her inne damer :) :Heartred

Hei flere 35+ Her?

Jeg blir 36 til sommeren. Dette blir barn nr3. En "nesten" attpåklatt :Heartred Babyen får to brødre på 7 og 5 år. Kjenner på at det skal bli deilig å ha to ganske selvstendige gutter som klarer mye selv når nr3 kommer. Det er 2 år mellom gutta og DET var veldig utfordrende.

Barn nr.3 og blir 39 ved termin. Også to brødre her, som er 8,5 og 6 ved termin. Tok litt tid å bli enige med seg selv om vi skulle ha det siste barnet eller ikke, men dette kan passe fint. Helt enig i at bleiebarn fra før når barn nr.2 ble født var BITTELITT pes (!) så det er helt nydelig at de ordner seg selv en del nå:)

Jeg er 36. Har ikke hatt lyst på barn tidligere, men så skjedde det noe når jeg nærmet meg 35. Og så bestemte vi oss for å prøve (litt) . Sluttet på p-piller i desember, etter 20 år på samme pilla. Og så har vi prøvd 2 ganger siden det. En gang i mnd... :sign10 og så gikk jeg 10 dager over mensen denne mnd, og fant ut at jeg var gravid nå på tirsdag. Og mannen min har bare en testikkel... Så om ikke dette er meningen så vet ikke jeg..:scared007 At det skal sitte så fort, det er jo bare for godt til å være sant.:wideyed: Det må jo bare gå veien dette..! :smiley-angelic001:wav

Er spent på hvordan det blir å føde en tredje gang. Må gjøre en innsats for å forbedre formen litt. Har tilgode å føde 100% normalt :P

Jeg er 37 når barnet blir født :) blir 11 år mellom sist jeg fikk barn.

Jeg fyller 38(herregud...!!!)et par uker etter termin og har 2 barn fra før på 7 og 3 år. Overaktive gutter som er overalt så jeg er litt spent på hvordan det blir med 3...! De er glad i stå opp før hanen så søvnen blir verst her:arghh::confused:

Blir 34 jeg, men mannen blir 37 og føler seg nesten for gammel til å få en til. Måtte le litt av han da, siden menn kan holde på til de er 80 +. Vi har to gutter fra før.

Blir 34 jeg, men mannen blir 37 og føler seg nesten for gammel til å få en til. Måtte le litt av han da, siden menn kan holde på til de er 80 +. Vi har to gutter fra før.
Menn kan egentlig ikke holde på til 80+. Det er mange artikler om sædkvaliteten som synker etter alderen. Så selv om de har sæd, er det dårligere kvalitet. Dessuten har menn i vestlige land, av fortsatt ukjent grunn, bare dårligere og dårligere kvalitet uavhengig av alder.... Men så er det jo noe med å ikke ønske å være en «gammel» far...

Jeg er 33 nå, og mannen 39. Når baby kommer er vi blitt 34 og 40. Han har også nevnt for meg at han bekymrer seg litt over alderen sin. Men det er nå en gang den alderen vi er kommet i. Han hadde dårligere kvalitet på sæden enn det som var ønskelig, i tillegg til at jeg har endometriose. Så vi fikk jo ikke til tidligere og måtte ha ivf før spiren satt. Nå er vi kjempeglade, men kjenner meg usikker på om han vil prøve på flere. Alderen tatt i betraktning. Blir jo fort «for gammel» selv, så det må isåfall bli to veldig tette...

Jeg er 38 og venter forhåpentligvis mitt første barn i desember. Det har vært en lang reise, 7 ivf forsøk, mye tårer og hormoner. Jeg føler meg ikke gammel men skjønner jeg må forholde meg til alderen annerledes nå enn før, mtp svangerskapet og det skremmer meg litt med fosterdiagnostikk osv. Noen som også skal gjennom dette?

Jeg er 38 og venter forhåpentligvis mitt første barn i desember. Det har vært en lang reise, 7 ivf forsøk, mye tårer og hormoner. Jeg føler meg ikke gammel men skjønner jeg må forholde meg til alderen annerledes nå enn før, mtp svangerskapet og det skremmer meg litt med fosterdiagnostikk osv. Noen som også skal gjennom dette?
Ja. Vi har time på riksen nå på mandag. Vil be om kub-test med nipt ved forhøyet risiko så regner med blodprøve da, og ul om noen uker. Det høres skummelt ut, men risikoen er ca 1:115 for min del så det er tross alt liten relativ risiko. På den andre siden - noen må jo være uheldige også...

Ja. Vi har time på riksen nå på mandag. Vil be om kub-test med nipt ved forhøyet risiko så regner med blodprøve da, og ul om noen uker. Det høres skummelt ut, men risikoen er ca 1:115 for min del så det er tross alt liten relativ risiko. På den andre siden - noen må jo være uheldige også...
Ble du henvist til riksen av din lege eller gjorde dere ivf der? Har litt dårlig erfaring med dem etter ivf så skal prøve å peile meg inn på Ullevål :)

Back
Topp