GRAVID :-) :-) :-) <3

Åssn går det med deg? :) noen symptomer? Var å tok blodprøve igår og skal ta i morgen for og måle hcg nivået..
Har spottet nå i noen dager.. kommer og går.. brystene har fådd tydlige blodårer. Er kvalm hele tiden og veldig trøtt. Føler jeg kunne ha såvet hele tiden :p har også lite matlyst :/ sliter med å få i meg ei skive..
Har du fortalt det til noen ennå? Jeg har ikke klart og tie stille, så her vet mamma, pappa, svigers, tanter og onkler og de nærmeste vennene.. Pytt pytt, herlig og dele gleden!!

Åååh, fantastisk!! Gratulerer så masse! :)

Har du fortalt det til noen ennå? Jeg har ikke klart og tie stille, så her vet mamma, pappa, svigers, tanter og onkler og de nærmeste vennene.. Pytt pytt, herlig og dele gleden!!
Har sakt det til min søster, ei veninne og svigerbror å dama hans ;) søstra mi fikk mld xra ei idag om jeg var gravid for det såg sånn ut.. hehe..
Tenkte å si det til foreldrene mine til helgen etter at svarene på hcg nivået er klart. Tok test i ettermiddag å var svak pos. Ik fådd positiv test på ettermiddag mn bare på mårran :)

Så ufattelig herlig lesning!!! Gratulerer så mye!!! :)) <3

Gratulerer :) :)

Back
Topp