GRAVID <3 :D

anna21

Flørter med forumet
eg har regnet ut at eg skal ha i mai :D men det eg lurer på er når kontakter man lege/jordmor? må man ringe legen for å få time hos jordmor?

Du kan bare ringe legen din så å fortelle at du er gravid, de setter nok opp en time ca i uke 11-12. Det er normalt:) gratulere og velkommen i maiklubben!

tusen takk alle sammen :) utrolig morro fordi om eg ikke merker noe enda at eg er gravid viser bare på testen hehe

Gratulerer! velkommen til oss

oki da gjør eg det :) eg er så utrolig lykkelig :) vi som har prøvd så lenge å endelig satt den dær hos oss oxo :D når kjenner man første spark? gleder meg så til eg kjenner liv :D

Gratulerer så mye!
Med min første kjente jeg ikke spark før i uke 20! Det tok litt tid ;)
Men med andremann kjente jeg det et par uker før.
Kos deg med svangerskapet! :)

Gratulerer og velkommen hit, så koslig!! Jeg kjente spark første gang i uke 15, men det er visst veldig individuellt :) husker det var veldig likt en slags "bobbling" i starten, før det ble sterkere og sterkere ;)

Gratulerer!!! Jeg var til jordmor da jeg var 5+4, både for å si ifra, komme inn i systemet og for å vite det jeg trengte å tenke på ifh planlagt hjemmefødsel. Neste gang derimot blir nok i uke 11-12. Jeg tok direkte kontakt med jordmor.

Med førstemann kjente jeg de første sparkene i uke 17, med andremann i uke 11. Var nesten då jordmor ikke trodde meg, men de fjærlette bevegelsene var der regelmessige og ble sterkere og sterkere :)

Back
Topp