Graut/ melk??

diruT

Gift med forumet
Merkar berre meir og meir at Per- Amund har behov for litt ekstra mat på kvelden... Han har gått frå å sovne ca kl 20.00 og sove til kl 05.00, til å våkne 1 gang i timen fram til 23.00- 00.00 for å få påfyll.... Er det då lurest å begynde med flaske eller graut på kvelden..?

Det går an å prøve da, og merker du ingen forskjell, så er det bare å gå tilbake til melka igjen...

Prøve med graut..? Han har fått berre mm hittil, men trenger meir mat. Lurer då på om det er mme eller graut som er lurest å gi som tillegg?? [:)]

Hvis det er maisgrøt du gir, så skal det blandes med melk. Har ikke amma så lenge selv, så jeg er litt usikker på om de andre gir flaske med mm og grøt sammen. Jeg gikk gradvis oppover med antall ts i melka.

Hadde villa starta forsiktig jeg med MM eller MME på flaske, iblandet 1-2 skjeier med grøt-pulver oppi...

Har begynt å gi litt grøt i tillegg til mm, men har egentlig ikke merket stooore forskjellen. Men skal likevel fortsette å gi grøt, siden Filip lyser opp når jeg kommer med grøtskåla.

Jeg gir Malin ca 100 ml mme og en skje grøt pulver oppi om kvelden, drikker itillegg av meg... Ammes resten av tiden. [;)] Sover rundt og virker veldig fornøyd, tror hun hadde sansen for grøten..[:D] Sluker d!!

Har prøvt om han tar flaske enda... Prøvte med 2 ts graut i dag, det gikk veldi greit! [:)] 

Jeg fikk beskjed på helsestasjonen at når Hauk trenger mere mat enn jeg produserer, så er det bedre å begynne med grøt enn mme når han er blitt så stor. [;)] Gjør det som føles naturlig, du!

Lykke til! [:)]

martine får tykk grøt med skje hun...har aldri gitt hun velling...gikk rett på ikke så veldig tykk grøt med skje og nå får hun vanlig grøt konsistens med skje..går veldig bra det...

ORIGINAL: siri01

martine får tykk grøt med skje hun...har aldri gitt hun velling...gikk rett på ikke så veldig tykk grøt med skje og nå får hun vanlig grøt konsistens med skje..går veldig bra det...

Kor mange ts grøtpulver brukar du? Om kvelden ho får? [:)] 

Back
Topp