Gratulerer

Jessjess

Elsker forumet
til alle mammaene der ute [emoji7]

Markerer dere mors-og farsdag? [emoji4] Jeg fikk streng beskjed om å ligge i sengen [emoji23] Småen kom løpende inn og sa; «Mamma! Kle på deg. Vi har bare laget helt vanlige egg. Nå kan du få lov til å stå opp.» [emoji23]

Er ikke mamma enda, men vi skal feire våre mødres morsdag med gave og lunsj/middag :)

Gratulerer alle mammaer :Heartred

til alle mammaene der ute [emoji7]

Markerer dere mors-og farsdag? [emoji4] Jeg fikk streng beskjed om å ligge i sengen [emoji23] Småen kom løpende inn og sa; «Mamma! Kle på deg. Vi har bare laget helt vanlige egg. Nå kan du få lov til å stå opp.» [emoji23]
Har egentlig aldri feiret mors- eller fars dag. Det er mest fordi min far alltid har bursdag rundt farsdag, så da blir det liksom urettferdig å feire morsdag også.. [emoji28]

Feirer ikke veeeldig, men pleier å gi mamma en liten oppmerksomhet :) I dag har jeg bedt hun på middag :hilarious:

Feirer ikke morsdag eller farsdag :-) vi skal feire fastelavn i dag med boller og krem :D

Ja vi pleier det egentlig når jeg tar insjativ.... Men mannen min «glemmer» det alltid. Denne gangen minnet jeg han på det en uke i forveien og da at såpass forventer jeg.. men allikevel glemte han det. Ble ganske skuffet.

Ungene er på hytta og de har ikke en gang ringt å gratulert meg med dagen ennå. Hoho, men jeg pleier ikke gjøre så mye ut av det. Mamma har invitert med og lilllebror på morsdagsmiddag - for å feire henne selv llitt :P

Hehe, jeg fikk instrukser om å peke ut gave til meg selv, så det var veldig kjekt [emoji4][emoji2] fikk deilig frokost (som jeg ikke klarte å spise pga kvalme) og nå har vi akkurat fått unna en runde på Leos lekeland [emoji23] herlig morsdag[emoji4][emoji7]

Back
Topp