GRATULERER!

Bimse

Glad i forumet
Er det ikke et magisk ord? Da moderator skrev gratulerer i en annen tråd her ble jeg litt glad. Det ER jo noe unektelig spesielt når noen gratulerer deg med graviditeten. Den blir ekte.

Så etter å ha hatt noen vanskelige dager med undring på om dette går bra eller ikke, grunnet minner om tidligere SA, velger jeg å prøve å holde meg så positiv som mulig. Det hjelper ingen å henge med hodet foreløpig uten grunn :)


Så til alle som har kommet inn hit, og alle som skal komme; GRATULERER!

Vi ER faktisk GRAVIDE! :D
 
Det er et ord som er kjekt å høre :) jeg måtte fortelle bestevenninna mi idag, og hun bare: er dere gravid igjen??? Og så kom det et stort gratulerer når hun fikk summet seg ;)
 
Vi ER gravide ja!!!! :D
 
Gratulerer jenter!! Det er en helt uvirkelig, men fantastisk, følelse! :happy093
 
Melder meg herved inn i denne gruppa! :-D

GRATULERER så mye til alle dere andre som også er gravide!

Jeg er livredd for å miste denne gangen også (hadde SA i mars), akkurat nå overskygger det gleden over å være gravid. Men når jeg fikk gratulasjoner i tråden min med bilde av positiv test begynte det å krible i magen! :)
 
Gøy at vi blir flere og flere her! Velkommen Cookiemonster! Krysser fingrer og tær for at alt går bra denne gangen :)
 
Takk for det! :) Jeg må bare tenke at sannsynligheten for å få en frisk baby i april er mye større enn å miste igjen <3
 
Back
Topp