Gratulerer

Gratulere til deg også!

Her blir det ekstra god middag (vet ikke enda hva vi skal ha) og en liten gave (men hva?) :) Har fått min mor til å trille lillegull når vi skal spise middag (da han har en tendens til å våkne når vi skal spise middag, så vi får nesten aldri spist middag ilag omtrent :p). Så blir det litt ekstra kos den lille timen :)
 
Jeg laga en post før jeg oppdaget at den allerede fantes. Gratulerer med morsdag!
Her har jeg kommet meg etter spysyka som jeg fikk på fredag. Det og amming er tøft for kroppen. Det gikk hardt for seg, og puppene ble helt tomme for jeg fikk ikke i meg hverken vått eller tørt. Så måtte amme hver time omtrent, så lillegutt skulle få i seg nok. Jeg ble frisk i løpet av lørdag, heldigvis. Nå har jeg overproduksjon, og høytrykksspyler. Hehe. Feirer morsdag med D-cup og er glad for å være frisk.
Kos dere i dag:)

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
 
Jeg laga en post før jeg oppdaget at den allerede fantes. Gratulerer med morsdag!
Her har jeg kommet meg etter spysyka som jeg fikk på fredag. Det og amming er tøft for kroppen. Det gikk hardt for seg, og puppene ble helt tomme for jeg fikk ikke i meg hverken vått eller tørt. Så måtte amme hver time omtrent, så lillegutt skulle få i seg nok. Jeg ble frisk i løpet av lørdag, heldigvis. Nå har jeg overproduksjon, og høytrykksspyler. Hehe. Feirer morsdag med D-cup og er glad for å være frisk.
Kos dere i dag:)

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
Uff!! Her har omgangssyka nettopp gått i barnehagen. Hadde litt panikk for å få den nå med baby. Tror jeg klarte meg igjennom verste tida iallefall!
Godt å høre at du er bedre :)

app'en
 
Fikk litt panikk jeg å, for at lillemann skulle få det. Heldigvis er det sjelden. Han holdt seg frisk.


Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp