Gratulerer til Virra!

Gratulera så utrolig masse!!:) håper du kommer deg fort til hektene igjen og at det ikke drøyer så alt for lenge før dere kan komme hjem og kose dere som en familie!:) godt å høre at alt er bra med lillemann:)

Gratulerer så mye med prinsen!!! Håper alt står bra til med dere :)

Gratulerer med gutten! :)

gratulere så masse med gutten :) håper du snart får sett det lille miraklet ditt igjen snart :)

Gratulereeeeeer såååå mye med en liten prins!!:-) Håper alt går strålende fremover... :-)

Gratulerer så masse. Håper du snart får sett lille prinsen din igjen, og får komt deg ut fra po :)

Skriver fra mobil, håpløst:).

Jeg er stabil og fin igjen:). Tusen takk for alle gratulasjoner<3. Lillegutt er så vakker og en klin lik søstra da hun kom. Masse svart hår:). Han er sterk og fin<3.

Nyt siste innspurt. Rart når magen olutselig er borte. Jeg føler meg lett tom siden vi ligger på 2 ulike avdelinger, men pappaen passer på lillegutt, mens jeg blir litt sterkere. Skal få treffe dem etterpå igjen<3

Så godt å høre at du er på bedringens vei! Gratulerer såååå mye med prinsen :)

Så godt å høre at du kommer deg! :)

Krysser fingre for at både du og lillegutt kommer dere superraskt så dere snart får dratt hjem <3

Helt utrolig at dette er 6mnd siden allerede.

Totalt uforberedt på å bli mamma den dagen, så satt ut. Men for en følelse. Glede over å skulle møte det lille mysteriet, redselen og usikkerheten fordi det var så alt for tidlig. Frykten fordi de sa at jeg var kritisk syk og at babyen måtte ut.

Men lillegutt var sterk og fin, greide seg utrolig bra på utsia magen. Pappaen som passa så godt på, mens mor måtte ligge frustrert på postoperativ å bli frisk. Ventetia, grublinga, hvordan ser du ut, hvor liten er du?

2 døgn tok det før jeg fikk se han. Så liten, så forsvarsløs, men så sterk <3

Nå er han en frisk og kvikk gledesspreder på 6mnd. Han ler og smiler stort sett hele tia, men lite mobil ennå. Men så kvikk og nysgjerrig han er, har jeg litt å glede meg til når han skal ut å råne på stuegulvet. Han tar tak i alt innen rekkevidde nå, så denne gangen tror jeg duk på bordet blir uaktuelt :p

Helt utrolig at dette er 6mnd siden allerede.

Totalt uforberedt på å bli mamma den dagen, så satt ut. Men for en følelse. Glede over å skulle møte det lille mysteriet, redselen og usikkerheten fordi det var så alt for tidlig. Frykten fordi de sa at jeg var kritisk syk og at babyen måtte ut.

Men lillegutt var sterk og fin, greide seg utrolig bra på utsia magen. Pappaen som passa så godt på, mens mor måtte ligge frustrert på postoperativ å bli frisk. Ventetia, grublinga, hvordan ser du ut, hvor liten er du?

2 døgn tok det før jeg fikk se han. Så liten, så forsvarsløs, men så sterk <3

Nå er han en frisk og kvikk gledesspreder på 6mnd. Han ler og smiler stort sett hele tia, men lite mobil ennå. Men så kvikk og nysgjerrig han er, har jeg litt å glede meg til når han skal ut å råne på stuegulvet. Han tar tak i alt innen rekkevidde nå, så denne gangen tror jeg duk på bordet blir uaktuelt :p

Å så herlig at han er en liten blidfis:)) sterk liten gutt:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ei lita prinsesse kom 8.april-13 <3

Back
Topp